Wie gaan er ook naar Kroatie 2009?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: Wie gaan er ook naar Kroatie 2009?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 21:55

heellooo

ik ben sinds woensdag ook weer thuis van 17 dagen Rovinj, campin Porton Biondi.

Wij hebben geen feestje van GoGo meeggedaan en zijn gewoon zelf een paar x naar de Monvi geweest :D

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:32

Yeah ik ben weer thuis.

Hebben een week in Trogir gezeten vlak bij Split en daarna een week in Starigrad Paklenica bij Zadar in de buurt.

Echt super vakantie gehad.
Oa naar de Plitvice meren geweest, de Kornati eilanden gezien en natuurlijk veel gezwommen en gewandeld.

Kroatië is echt top.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:38

Ik ben nu voor de 2e dag thuis. We zijn naar Krk (Punat) geweest. Daar zaten niet erg veel Nederlanders, veel Slovenen. Daar ben ik wel 17 geworden :D. Daarna naar de Plitvice meren. Erg indrukwekkend, ook de reis erheen. Veel huizen met kogelgaten.. Je kan er met open mond ronddwalen.
Daarna naar Italië, maar dat hoort niet in een Kroatie-topic.

@ Miepie1980; op welke camping heb je gezeten bij de Plitvice meren, of zat je in een hotel/apartmani.

Edit: kwam iedereen met id gewoon gemakkelijk door de controle? Ik heb nu een stempel in mijn paspoort :D

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 15:21

Wij kregen geen helemaal geen stempel oid bij de controle.
Gewoon laten zien en doorrijden.

Wij stonden op ruim een uur rijden van de Plitvice meren en dus niet daar op de camping.
Zaten vlak bij Zadar op de camping.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:05

ben ook net terug.
was leuk veel dingen gedaan, waren ook naar die meren gegaan maar dan zelf ipv met gogo wij gingen voor 20 euro pp ipv 60. dit kwam ook omdat wij de ingang gemist hebben en dus gratis het park zijn binnen gereden. maar verder was het wel grappig. lekker gefietst naar pula en met een omweg terug, leren surfen, snorkelen, beachparty en de hele foute discoteek binnen geweest waar allemaal vette nurts zatten van 30/31.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:57

floorsil schreef:
ben ook net terug.
was leuk veel dingen gedaan, waren ook naar die meren gegaan maar dan zelf ipv met gogo wij gingen voor 20 euro pp ipv 60. dit kwam ook omdat wij de ingang gemist hebben en dus gratis het park zijn binnen gereden. maar verder was het wel grappig. lekker gefietst naar pula en met een omweg terug, leren surfen, snorkelen, beachparty en de hele foute discoteek binnen geweest waar allemaal vette nurts zatten van 30/31.

Op sommige plekken kon je zo vanaf de weg het park binnen lopen... :+ Ik moest 55 kuna betalen, de rest 110 kuna.
Surfen? Windsurfen? Verder klinkt het echt super leuk!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:44

Ik ben ook dit weekend terug gekomen. Kroatië is een prachtig land, zeker waar. :j Daar hebben we van genoten. De organisatie verder liet zwaar te wensen over, en dat was een flinke domper.

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 23:48

met welke organisatie was jij??

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 00:11

Officieel Jiba, maar die hebben ons zonder onze medeweten overgeboekt naar Gogo.. :)

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:42

ojah lekker..

je hoort wel meer van die rare verhalen he... wij waren met gogo, geen problemen gehad.. maar een vriendin van me was ook met gogo naar griekenland of spanje ofzo.. en ze waren beroofd.. gogo deed niks. ze moesten zelf maar naar de politie oid gaan.. beetje vreemd

ik weet niet echt hoe jiba is.. heb je nu een andere vakantie gehad als dat je zou hebben als je met jiba was geweest?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:05

Geen idee. :) We hebben vorig jaar en het jaar daarvoor bij Jiba geboekt, en toen hadden we erg goede ervaringen. Vooral vorig jaar was super. De reisleider wist alles te vertellen over het eiland waar we waren, van tradities tot natuur. Je kon hem ook altijd bereiken en alles vragen. Een perfecte reis was dat.

Vooral door die goede ervaring weer bij Jiba geboekt. Voor de duidelijkheid; Jiba boekt geen jongerenreizen. Nu zijn we dus toch in een jongerenreis gekomen, terwijl we dat wel direct hadden geboekt als we dat hadden gewild. ;)
Nu hadden we reisleiding die niet verder kwam dan de locatie van de pinautomaat en de discotheken. een voorbeeld; we stonden in Pula vlakbij de haven, ongeveer onder de arena, en de reisleiding vroeg een toerist waar dan die arena dan ergens stond in Pula. :=

Verder waren de excursies rommelig geregeld, hadden we meer dan de helft minder excursiemogelijkheden dan Jiba aanbiedt via de website (ja en een aantal feestexcursies rijker. :+ ) en waren we vooral veel tijd kwijt aan slechte organisatie en dat is gewoon zonde.

Er waren nog wat dingetjes, maar het was vooral een opstapeling. we gaan er iig nog contact over opnemen, want hier hadden we niet voor betaald. :)

De vakantie zelf was heerlijk, en ik heb genoten van het land.

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 10:10

jah dat zal best dat je genoten hebt, maar dat is echt raar allemaal :S
k wist dat t niet specifiek voor jongeren was.. maar de reisleiding stelt echtniet veel voor idd... en zoals jij al schrijft: daar heb je niet voor geboekt..

kijk, als t met gogo en beachmasters oid gebeurd, oke.. maar dit iswel heel anders..

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:29

Ik heb gemaild en kreeg heel snel een reactie terug dat ze het gaan uitzoeken. :j Ik hoor binnen een maand meer.

Ik heb nog wel wat mooie plaatjes voor dit topic:

Kamenjak:
Afbeelding

Medulin in de verte.

Plitvice

Afbeelding