ik ben sinds woensdag ook weer thuis van 17 dagen Rovinj, campin Porton Biondi.
Wij hebben geen feestje van GoGo meeggedaan en zijn gewoon zelf een paar x naar de Monvi geweest
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Daarna naar de Plitvice meren. Erg indrukwekkend, ook de reis erheen. Veel huizen met kogelgaten.. Je kan er met open mond ronddwalen.
floorsil schreef:ben ook net terug.
was leuk veel dingen gedaan, waren ook naar die meren gegaan maar dan zelf ipv met gogo wij gingen voor 20 euro pp ipv 60. dit kwam ook omdat wij de ingang gemist hebben en dus gratis het park zijn binnen gereden. maar verder was het wel grappig. lekker gefietst naar pula en met een omweg terug, leren surfen, snorkelen, beachparty en de hele foute discoteek binnen geweest waar allemaal vette nurts zatten van 30/31.
Ik moest 55 kuna betalen, de rest 110 kuna.
Daar hebben we van genoten. De organisatie verder liet zwaar te wensen over, en dat was een flinke domper.
We hebben vorig jaar en het jaar daarvoor bij Jiba geboekt, en toen hadden we erg goede ervaringen. Vooral vorig jaar was super. De reisleider wist alles te vertellen over het eiland waar we waren, van tradities tot natuur. Je kon hem ook altijd bereiken en alles vragen. Een perfecte reis was dat.

) en waren we vooral veel tijd kwijt aan slechte organisatie en dat is gewoon zonde.
Ik hoor binnen een maand meer.