Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jakkes. Waar het eerst achter voor het zicht was is het dus een veiligheidsrisico als het niet wordt vervangen. Ik houd van vakmensen

ik ben echt enorm moe en ben niet lekker instaat om de fouten eruit te halen. Ik mag van de mannen mijn neus voorlopig ook niet laten zien in huis. Ben naar de camper gestuurd.
Voor mij geen probleem. Even goed rust nemen.
en ik schaamde me eigenlijk plaatsvervangend soms van de dingen die ik hoor.
niet dat ze veel vertellen maar als ze me zeggen dat ik bijvoorbeeld niet op tijd loop te kijken dat ze dat zo niet nederlands vinden. Dan hoor je wel eens hoe het ook wel gebeurd bij ze
Ja daar word ik al alle sjit van de afgelopen jaren emotioneel van en heel erg blij en gelukkig. Ben ze ook dankbaar voor wat ze voor me willen doen en zeg dat ook tegen ze 
dat is zowat een jaar.
Maar nu zij eenmaal aan het werk gaan gaan de lijnen daarna een heel stuk vlotter. En de schuurvloer demontage mannen kwamen aan de deur. En de dak meneer is gewoon stom toeval dat ik ermee aan de praat raak

arme mevrouw
een gevalletje computer says NOOOOO
nadat ze na 1,5 uur worstelen de helpdesk belde ging het in een keer wel.
het werkt wel anders dan in nl. internet bankieren is een duurbetaalde extra. Helaas wel nodig waardoor ik aan de duurste rekening optie zit. Daardoor wel ook alle aankopen en betalingen verzekerd, kan ik hem als soort van credit card gebruiken en meer extras. Misschien bevalt dat wel zo goed dat ik mijn credit card kan opzeggen. En met het rekening nummer kan ik niet gewoon overboeken, om van mijn eigen nl rekening naar deze over te boeken krijg ik nog een ander nummer
die haal je af bij je bankkantoor. Ik kan daarna ook een offerte vragen voor de woonhuis verzekering kan best dat ik goedkoper uit kan zijn dan wat ik nu heb.