Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:1234, wel opletten of je voor die apps internet nodig hebt. Voor de meesten moet je nl. internet hebben (ik had een currency exchange app die niet werkte zonder wifi).
FOG, spannend! Ik ben jaloers, geniet ervan!
1234 schreef:Ik heb nu: (zijn alleen gratis Apps)
City Maps and Walks -->
kun je van heel veel steden downloaden, bijvoorbeeld New Orleans, en dan kun je daar tours van zien met allemaal must see-bezienswaardigheden, en hoeveel tijd het ong. in beslag zou nemenOok kun je van iedere bezienswaardigheid een beschrijving zien en een fotootje.
Kun je bijv. kiezen voor een tour van 1 uur of 4 uur of 6 uur.
Je kunt ook uit die bezienswaardigheden meerderen kiezen die je wilt gaan bezoeken en zo je eigen tour samenstellen. Dat kun je dan ook op de kaart zien. Om echt de route daartussen uit te stippelen moet je de volledige versie downloaden, dat kost dus geld.
Op weg -->
Kun je geldautomaten zoeken in bijv. Atlanta of allerlei andere steden.
Als je het van tevoren voor de steden opslaat kun je ook zonder wifi de adressen zien en op de kaart kijken (geloof ik).
Je kunt ook op vliegveld zoeken.
Travelspender -->
Kun je heel makkelijk koersen omrekenen.
ArrivalGuides -->
Kun je van wat steden (zijn er niet super veel alleen) informatie lezen over de stad, over wat er te doen is, waar je kan eten of shoppen, enz....
UrbanSpoon-->
Kun je zoeken naar restaurants in de buurt. Je kunt zoeken op wat je wilt eten, bijv. Italiaans, en dan zie je op de kaart alle Italiaanse restaurants verschijnen die in de buurt zitten. Ook staat er een rating bij van het restaurant, en soms reviews.
News Clocks -->
Kun je precies het tijdsverschil zien enzo, tussen 2 verschillende steden.
Zo kan ik nu bijv. zien dat het in Atlanta (daar landen we) 8:47 is en in Amsterdam 13:47![]()
Mall Maps -->
Kun je zien welke winkels er allemaal zijn in de verschillende Malls, en waar er shopping malls zijn.
Je ziet dan van de Mall, een floorplan en een store list.
Ook kun je naar de website gaan van de shopping mall.
Stephanie_M schreef:Goedemorgen! Ik heb laatst een reisje NY geboekt met een vriendin en 19 juli vertrek ik voor een week!
Wou even vragen of jullie nog leuke ideeen of tips hebben?
We willen een gossip-girl tour reserveren(iemand ervaring)
En ik denk dat we maar zown NY citypass aan moeten schaffen?
Douraque schreef:En als je toch internet op je mobiel wilt, kan je bij AT&T een prepaid simkaart kopen waarop je internet tegoed kan zetten.