Ik zie op de site wel Seattle staan, maar dan op 28 oktober, dus ik gok dat niet de hele tour verplaatst is.
Ninaka
Geplaatst: 22-10-11 03:40
Hallo uit amerika! Zijn nu in fort lauderdale. Hebben een prima vlucht gehad met klm. Goede verzorging en ik was erg blij met de extra beenruimte die we hadden geboekt. Prima hotel. Gisteren en vandaag uitgebreid geshopt, heel veel in de afprijzing, dus heel veel leuke dingen gekocht. Wordt nog uitkijken met het gewicht op de terugweg morgen op de boot, ben heel benieuwd, maar tot nu toe hebben we het prima naar onze zin.
Ook hier een hallo vanuit Florida! South beach is top! Zitten lekker dichtbij Lincoln road mall en het strand. Hotel is top! Shopneiging is lastig te onderdrukken haha, iPad is al binnen, altijd leuk een Apple winkel binnen handbereik, slecht voor de portemonnee... Maar goed voor de economie! Wij hebben bewust veel kofferruimte over gehouden, dus wij kunnen ons nog uitleven want wil nog wel schoenen en wat kleren scoren. Wij wandelen ontzettend veel, heerlijk. Ik geniet! Al mag de zon wel weer doorkomen haha
Oooh, als ik het zo lees, dan mis ik het wel hoor. Heel erg veel plezier met het ontwikkelingswerk (economie) . Ga je ook nog naar design district in downtown Miami?
Downtown Miami bezoek ik deze week nog. Stadstour net achter de rug, was erg leuk! Ik ga zo weer bezig met ontwikkelingswerk, haha, briljante term voor ordinair shoppen. T zonnetje begint wat door te breken, de verwachtingen van regen overdag is niet uitgekomen gelukkig! Eten in het vliegtuig was goed, keurig een vegetarisch maaltje van pasta met basilicum. Alleen de wortelsalade was extreem gepeperd, dus die is blijven staan. Maar niet te klagen verder, arkefly was goed! Kwamen toch nog af en toe langs met water en thee. Ik ga weer lekker naar buiten, hoe is de temperatuur in nl? Ik stuur jullie bij deze alvast wat warmte toe.
Wil ik het wel ruilen tegen wat koelte haha, in de wind is het heerlijk... Maar uit de wind is het benauwd warm. Hoop morgen op een stranddag!
Yasmine
Geplaatst: 25-10-11 01:12
Hoe warm is het nu in Florida, vuurneon? Geniet ervan!
Ik zou trouwens niet willen ruilen, wij hebben hier nu (Westkust Canada) een prachtige herfst. Heel zonnig, niet té koud en mooie kleurtjes aan de bomen Mijn tijd in Florida komt in januari nog wel, haha.
vuurneon
Geplaatst: 25-10-11 01:29
Pfoe, graadje of 28 was het wel, maar erg benauwd wegens zware bewolking. Dreigende lucht, maar t is droog gebleven. Nu is het wel afgekoeld, zon is onder. Ik moet wel zeggen dat ik hier niet wil wonen, ben gek op de seizoens veranderingen! Mis de mooie kleur van de bladeren wel haha, alles is hier zo braaf groen! Ben echt super beniuwd naar halloween, voorbereidingen zie je nu hier al wel.
Ik heb geld van mijn ouders en tante meegekregen in de koffer, zat tussen de kleren verstopt haha, de lieverds! Had dat echt niet verwacht, helemaal niet van mijn tante! Zo tof!Alleen wel in euro's... Dus maar even op jacht naar een bank. Die willen vast wel omwisselen toch?
hier ons laatste dagje. vandaag zijn we in san diego.
en innd.. vind het jammer dat we halloween missen.. is hier wel echt en ding.
verder een top vakantie gehad.. morgen ochtend op pad, woensdagochtend nederlandse tijd komen we aan op schiphol en vrijdag ons huwelijksfeest. hoop dat ik de kreukels wat uit de jurk krijg.. dan mag hij weer aan haha
Hallo allemaal! Over 3 weken ga ik naar New York! Iemand nog goede tips? Ik heb er zin in... in januari staat Florida in de agenda, hier in Canada zal het dan wel koud zijn dus ga daar even opwarmen De herfst is hier trouwens nu echt prachtig, mooie kleuren, niet al te koud en veel zon!
@ Joltsje, hoe is het in San Diego? Ik ben daar in mei geweest en vond het een geweldige stad. Vriend gaat er vrijdag heen en heel misschien ( waarschijnlijk niet ) mag ik even mee om nog van de zon te genieten!
@vuurneon, dank je. het model heeft wel wat laagjes/kreukels. dat is het voordeel. we zullen morgen zien hoe hij er uit komt en anders een spoed stomer.. als die bestaan.. of iets anders bedenken.
san diego is super goed bevallen. we waren eerst in dan francisco, was gezellig.. ietwat druk.. toen kwamen we in los angeles.. who.. san francisco was helemaal niet druk.. dit is mega.. nu zijn we in san diego..en is weer meer als san francisko. vind ze in san diego het aardigste denk ik. gister in een strandtentje gezeten waar ze een golf hadden zeg maar. dus allemaal mensen aan het zurfen.. erg cool en gezellig. was niet heel warm. als het daar zomer is lijkt me dat echt the place to bee
we zijn een dikke 3 weken aan het rondreizen geweest nu zijn de koffers ingepakt.., oeoe
Spoedstomer bestaat vast wel, misschien bij een wasserette in? anders even thuis uithangen en laten wapperen. Maar wie weet blijft ie keurig in model, trouwjurk van mijn zus had rondje Mexico en terug gelukkig ook prima doorstaan destijds. Al waren wij de schoenen wel vergeten haha, maar die konden wel vervangen worden. Fijne terugreis! San diego klinkt ook tof zeg! Tour van 3 week, Lijkt mij ook echt gaaf!
Al heb ik ook niets te klagen, zalig dagje strand gehad! Hollands wit is er al wat af gelukkig. Hotel wordt dit weekend omgetoverd tot een haunted house, heb al medelijden met mijn vriend... Die vindt enge films al veel te spannend haha
JuliaaahX
Geplaatst: 27-10-11 22:41
Hoi, ik kom hier even binnenvallen
Ik ga vanaf 1 januari een week naar NY! Nu ben ik, net als lennylenny, opzoek naar leuke adresjes! Ik zal het topic idd even doorzoeken Ik heb tot nu toe A&F, Topshop, Forever 21 en Primark. Dat soort winkels zoek ik dus nog meer, maar ook kleine (goedkope) winkeltjes waar je leuke sieraden en tassen ed kan vinden Dus, iemand suggesties?
Ik ga trouwens ergens die week naar Wicked en (als ik het goed heb) is ons hotel Crowne Plaza Times Square oid
Neem in ieder geval hele warme kleding mee want het kan bitter koud zijn in januari.
Nog maar tien dagen voor ik vertrek Inmiddels een aantal dingen in de planning, begin de week in Orlando en ga eerst naar Discovery Cove en de volgende dag naar Seaworld. En ik heb net een Groupon bon gekocht voor het zwemmen met zeekoeien. Vorig jaar ook al een keer gedaan en het was meer dan geweldig om mee te maken.
Ik dacht dat we er een jaar of 13 geleden een bliksembezoek hebben gebracht waarbij we alleen een show bekeken hebben maar mijn vader twijfelde daaraan dus ik nu ook. Ben er in ieder geval nog niet uitgebreid geweest en Discovery Cove is ook nieuw voor me.