Die sprinter die uit die richting kwam was van de week de enige trein die er nog was van Dordt naar Rotterdam, toen zat 'ie even gruwelijk bomvol zeg
Ik heb heen altijd de intercity Maar terug heel vaak de stoptrein. Ik vind ze zo leuk, die oude rammelbakken... Ben bang dat ze nu helemaal uit dienst gaan, of alleen nog op van die derderangs-boemellijnen gaan rijden.
Ik vind de stoptrein ook veel leuker! Ik weet niet waarom, dat is gewoon nog een echte leuke trein. Die sprinters zijn zo modern en nieuwerwets en ze rijden inderdaad heel snel niet meer als er sneeuw ligt ofzo!
Ik mag morgen ook eindelijk naar 'thuis-thuis'. Ben er echt weer aan toe!
Heeft iemand enig idee hoe het zit met die staking.. rijden de treinen wel gewoon? anders maak ik er een lang weekend van thuis-thuis (heb ik eigenlijk best wel veel zin in... hahaha)
Ik heb goede herinneringen aan station Deventer en heel veel sneeuw, hahaha
SimoneDV
Geplaatst: 17-11-11 23:36
ik moet wel, hoop dat het allemaal goed gaat want heb tentamen. Merk wel echt dat het de laatste tijd al ietsje chaotischer begint te worden
ukje
Geplaatst: 17-11-11 23:41
Kon, ik heb goede herrineringen aan UCS en de gratis koffie. IK heb in januarie ook weer tentamens direct na de kerstvakantie her- en daarna tentamens. Gelukkig heb ik een uitvalbasis (moeten de bussen wel gewoon kunnen rijden ) als het met de treinen echt te gortig gaat worden.
SimoneDV
Geplaatst: 17-11-11 23:43
ik lust dus geen koffie en thee dus ik heb er ook niks aan 1x deden ze ook soep, dat lust ik wel maarja dat doen ze bijna nooit helaas
Ik moet de eerste week jan ook sowieso 1x voor een her, waarschijnlijk 2x en als morgen slecht gaat moet ik ook 2jan!
NienSCHaap
Geplaatst: 17-11-11 23:45
Konstantine schreef:
Ik heb goede herinneringen aan station Deventer en heel veel sneeuw, hahaha
Haha oke dan weet ik dat alvast dan laat ik me vriend me gewoon naar deventer rijden inplaats van holten
Ik heb in januari ook weer tentamenweek, afgelopen week was de 1e week. Godzijdank zonder problemen doorheen gekomen, maar in januari vrees ik het ergste