Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martine__ schreef:Haha, die bankrekening is inderdaad wel een probleem
Neemt niet weg dat Londen ingaan erg leuk is
Jij hebt ook een Erasmusbeurs?
Scheelt dat je schone huisgenoten hebtMaar gadverdamme, roken in de keuken, hoe smerig
Hebben ze geen paprika chips... Das nou een nadeel
Karin schreef:Yup, iig in de buurt van de Cadbury choco.
Het is iets met granen en volgens mij staat er een mensje of beestje met een slaapmuts op de verpakking.
Aster_ schreef:Dankjewel!
Mijn voorkeur gaat uit naar de trein. Maar dat is niet helemaal eerlijk want ik ben erg bang voor het vliegtuig. Vind het daarbij wel lekker dat je gewoon gaat zitten in NL (overstap in Brussel) en dan in het centrum uitstapt.
Tempus schreef:Aster_ schreef:Dankjewel!
Mijn voorkeur gaat uit naar de trein. Maar dat is niet helemaal eerlijk want ik ben erg bang voor het vliegtuig. Vind het daarbij wel lekker dat je gewoon gaat zitten in NL (overstap in Brussel) en dan in het centrum uitstapt.
Ik vond de eurostar tegen vallen. Zo krappe plaatsen, kon je amper je benen bewegen. En die toiletten walgelijk gewoon. En voor dat geld, vliegen zou goedkoper zijn. Volgende keer toch eens kijken daarvoor.
Vond het wel handig, het hotel lag op geen 5 minuten van het treinstation dus dat was simpel.
Mareska schreef:Heb ooit eens gelezen in dit topic dat met de bus van Stansted naar het centrum ook prima te doen is, is goedkoper dan de trein. Zo gaan wij het aankomend weekend ook doen.
Wij komen zaterdag vroeg in de avond aan en willen daarna wel de stad in (zitten bij Hyde park in t verlengde van Oxford street), iemand die een gezellige pub weet? Is er ook wat leuks in de buurt van ons hostel?
Paula1990 schreef:Mareska schreef:Heb ooit eens gelezen in dit topic dat met de bus van Stansted naar het centrum ook prima te doen is, is goedkoper dan de trein. Zo gaan wij het aankomend weekend ook doen.
Wij komen zaterdag vroeg in de avond aan en willen daarna wel de stad in (zitten bij Hyde park in t verlengde van Oxford street), iemand die een gezellige pub weet? Is er ook wat leuks in de buurt van ons hostel?
Kost 10 pond p.p enkele reis en het duurt anderhalf-2 uur voordat je in het centrum bent.. Wij hebben de laatste nacht bij Standsted overnacht omdat je anders wel heel vroeg de bus moet hebben..