Disneyland Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:57

Ja dat is ook niks.

mbkaatje

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:33

Ik probeer er maar niet teveel te denken over hoe lang ik nog moet wachten ha ha. Het zit in de planning in november te gaan. Maar ik moet nog boeken hoor en er kan nog zoveel tussen komen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:52

Wow, dan is het alweer bijna 2010 :o

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:04

Oh voor degene die in april gaan
Ik ben zoo benieuwd hoe Mickey's Magic year is :D.

Volgende week vrijdag ben ik alweer aan de beurt :D

@ Katja,
alvast heel veel plezier!!
Zit nu op me werk, vanavond naar AZ, dus ben hier niet meer
Geniet er lekker van!

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:09

AAAAHHHH ik moet nog precies 26 dagen wachten ....................

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:18

LiNdA1986 schreef:

Ja, erg he. Ik denk er gewoon maar niet teveel aan. Maar straks komen alle leuke dingen weer voorbij, zomervakantie e.d. en voor je het weet is het al weer november.

Bonney4ever: ga je naar elke wedstrijd van AZ. Mijn vriend heeft een seizoenskaart en ik ga dus heel af en toe mee. Altijd wel leuk. Het is wel spannend. Zou geweldig zijn als ze kampioen worden.

Sorry, even offtopic.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:18

Ja de tijd vliegt, het is nou ook alweer februari

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:55

mbkaatje schreef:
LiNdA1986 schreef:

Ja, erg he. Ik denk er gewoon maar niet teveel aan. Maar straks komen alle leuke dingen weer voorbij, zomervakantie e.d. en voor je het weet is het al weer november.

Bonney4ever: ga je naar elke wedstrijd van AZ. Mijn vriend heeft een seizoenskaart en ik ga dus heel af en toe mee. Altijd wel leuk. Het is wel spannend. Zou geweldig zijn als ze kampioen worden.

Sorry, even offtopic.

Ja ik heb een seizoenkaart, ben er dus elke wedstrijd, vakkie V :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:00

Mijn vriend zit in vakkie W, jullie zouden kunnen zwaaien. Als jullie elkaar kenden natuurlijk. Ik ben wel lid van de supportersvereniging ha ha (familiekorting).

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:12

Ooo wat grappig, dan hebben we elkaar vast wel eens gezien :D
Ben benieuwd vanavond.

Okeee ontopic weer :D

Dan ga ik idd eten bij Annet's dinner, lijkt me super gezellig.
Zit ook te twijfelen voor ontbijt met de disney figuren,
maar die zullen vast met name bij de kleintjes zitten denk ik?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:22

Nou, ik kom misschien 2 of 3 x in het jaar hoor.

Inderdaad weer even ontopic:
Persoonlijk heb ik er niet veel mee, die disneyfiguren. Leuk dat ze daar rondlopen, maar ik zou er niet mee op de foto hoeven e.d. Misschien alleen met Micky. Dus ontbijten met Disneyfiguren trekt me ook niet aan.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 19:58

Ontbijten met Disneyfiguren trekt mij ook niet zo, maar als je het leuk vind kun je altijd informeren toch

xRONINIx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:57

ontbijt met disneyfiguren is superleuk,ze komen bij iedereen aan tafel met of zonder kinderen!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 12:53

Ik ben net terug en t was erg leuk! :D

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:02

Ik ben gisteravond teruggekomen en heb me geweldig goed vermaakt. We zijn ook echt super behandeld zo met de rolstoel alleen bij de Crushcoaster was het echt slecht geregeld.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:22

daar zijn wij helaas niet ingeweest, ivm de wachtrij van 90 minuten.. :s

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:24

Wij hadden 70 minuten wachttijd waarvan ik een half uur alleen op een platform gestaan heb en hubbie alleen in de rij en dat vond ik wel erg suf geregeld.

We hebben vrijdag heel erg mooi weer gehad zo mooi zelfs dat we op het terras hebben geluncht omdat het daar echt heel lekker was in de zon.
Vrijdag hebben we alle grote attracties van het Disneypark gedaan ging allemaal erg vlot aangezien we meestal binnen 5 minuten aan de beurt waren. Nou was het vrijdag heel erg rustig dus scheelde het niet eens zo heel erg veel tijd.
Bij sommige attracties hadden ze ook speciale plaatsen voor mensen met een rolstoel waardoor ik bij Indiana Jones gelijk in het voorste karretje terecht kwam. :=
Moet zeggen dat het minder spannend was dan gedacht en eigenlijk wel erg leuk was.
Hubbie was helemaal enthousiast over de Spacemountain maar daar kwam ik wel redelijk gebutst uit.
Verder super veel lol gehad met de Buzzlightyear Laserblast

Vrijdagavond gegeten bij het Rainforrest café was redelijk maar erg duur voor wat je ervoor kreeg. Moet zeggen dat het voor mij een soort van jeugdsentiment was maar daardoor ook een beetje en anticlimax.

Zaterdag werden we tijdens het ontbijt verrast met een gigantisch hard alarm. Bleek te zijn dat het 10u was en de parken open gingen. Ik dacht minstens dat het hotel in brand stond. :+
We zijn die dag naar de Disney Studio's gegaan. Eerst een rondtoer gedaan en daarna naar de Tower of Terror, dat was echt zoooooooo ontzettend gaaf!! :):)
Vooral het gevoel dat je los van je stoel komt en je benen van de vloer komen is echt geweldig! Echt een geniale attractie.
Daarna naar Cinematic geweest, Stitch Live en de Crush coaster.

Om een uurtje of 6 naar het andere park gegaan voor de parade. Het was toen inmiddels wel slecht weer geworden dus ik zat helemaal ingepakt en volledig onherkenbaar in de rolstoel. Parade was leuk en ik had een mooie plek die gereserveerd was voor rolstoelgebruikers wel jammer dat mensen het dan iedere keer nodig vinden om voor je neus te gaan staan en zelf opstaan is dan geen optie want dan sta je in het beeld van degene naast je.
Na de parade nog even teruggegaan naar de Studio's om daar Rock 'n Roller coaster nog mee te pakken. Omdat er niets aangegeven stond gewoon in de rij aangesloten die niet zo heel lang meer was. Grote voordeel van de rij was dat je kon zien hoe snel de karretjes met gillende mensen werden afgeschoten dus ik me alvast heerlijk kon opnaaien over het feit dat ik eigenlijk niet meer zo zeker wist of ik wel wilde.
Nou het ging hard maar het was ook wel weer heel erg gaaf. :))

's Avonds in het hotel gegeten, lekker flesje wijn erbij en daarna nog een cocktailtje bij de openhaard. Uiteraard ook nog was souvenirs gekocht waar we echt niet zonder zouden kunnen.

De laatste dag na het ontbijt eerst een aantal dingen in het gewone park voor een tweede keer gedaan en nog een prachtige foto gekocht van ons met de suffe laserpistooltjes.
Daarna bij de Studio's de Rock 'n Roller coaster, dit keer via de achteringang, en als afsluiter The Tower of Terror nog een keer gedaan en toen wat gegeten en via de outlet richting huis gereden.
Bij de outlet wel weer even met beide benen op de grond gezet, fransen zijn niet aardig. :n

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:54

Klinkt als een goed weekend Katja!

Wel weer snel voorbij.
Heb ook echt veel zin in Disney en we gaan ook naar Val d'Europe.

Heb je nog foto's gemaakt?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:55

Ik heb echt maar een paar foto's gemaakt. Zal straks eens kijken of er iets tussenzit heb namelijk een camera geleend.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 14:10

Leuk verslag Katja, jullie hebben je goed vermaakt. En het weer viel dus ook best mee, geen gevoelstemperatuur van -8 als je buiten heb kunnen eten. Lijkt wel voorjaar.
Hoe was het hotel jullie bevallen?

Ben benieuwd naar de foto's.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 14:11

Jibbel schreef:
Ik ben net terug en t was erg leuk! :D

Jouw verslag is wel erg kort ;) Maar je hebt het dus ook leuk gehad. Gelukkig maar.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 14:14

Hotel is me erg goed bevallen zeker ook omdat het restaurant prima was. Je loopt makkelijk naar het park (of je laat je rijden) en het is erg sfeervol.

Zaterdag was het wel heel erg koud toen zat ik op het einde van de dag ook echt te trillen in de rolstoel ondanks heel veel kleding, warmhouddingen en een hele dikke fleecedeken.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 14:24

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Je zit toch stil in zo'n rolstoel. Gelukkig was het dus niet steeds zo koud.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 14:33

Katja schreef:
Hotel is me erg goed bevallen zeker ook omdat het restaurant prima was. Je loopt makkelijk naar het park (of je laat je rijden) en het is erg sfeervol.

Zaterdag was het wel heel erg koud toen zat ik op het einde van de dag ook echt te trillen in de rolstoel ondanks heel veel kleding, warmhouddingen en een hele dikke fleecedeken.

Welk hotel zat je ook alweer ?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 14:34

Sequoia Lodge