Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar helaas heb ik daar ook te weinig ruimte voor lijkt zo op het eerste gezicht. De grond is nogal taai voor de grondboor. En dichter bij het huis kom ik er niet meer doorheen (vanmorgen getest) en verder naar buiten kom ik op gemeente grond uit. op zich heb ik palen genoeg liggen ervoor. Ik heb feitelijk daar een strook van 30 cm die ik ervoor kan gebruiken, met dunne soepele wilg lukt dat wel maar deze stugge kronkel takken werken niet mee. En ik zie het niet zitten om elk takje te moeten afknippen
dat vinden mijn handen ook niet echt tof,
voor nu ligt er een stapel aan de binnenkant van het restje schutting.

ben je ooit klaar
mijn rustige dag was niet zo rustig.
De septic tank meneer was pauze houden dus even pootjes hoog na het vullen van de laatste bak met de rest van de kleine planten die van schrale grond houden.
De kettingzaag was soort van even weer functioneel. Even
de ketting blijkt op en de nieuwe ligt in de auto van mams die een dag weg is.
En het smal geworden looppad naast de parkeerplaats is nu ruimer omdat een stapel hout is verplaatst.

waarom ik het hout had gesorteerd dat zouden zij toch doen.
Ach ja. 
gelukkig is het tegen de verwachting in droog en de vogels zijn goed aan het fluiten/tjilpen. En ik zag een hop de straat over vliegen. Het voorjaar komt eraan

Enne eeh daar laat ik het maar bij.
Na wat peuteren omdat ze zich afvroegen wat er nu precies zat en ze dezelfde plek raar vonden wipten ze het lelijke losse plafonnetje eruit dat er inzit. En ze verschoten van kleur.
heel het verkeerde materiaal gebruikt en er zat al een schroeivlek. Slik