Tinka schreef:We zijn net binnen geweest bij een algemene arts, het is toch gebroken. Nu weer wachten op een andere arts.
Ojee,wat erg!
Die is dan wel even uit de roulatie, amai wat een zorgen ineens.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Die arts van gisteren heeft alleen een foto gezien die ik gemaakt heb.
Kwam net eindelijk een arts, ze zei dat het niet gebroken was, kwam weer terug, misschien wel gebroken, zucht, blij maken met een dode mus.
Nu moet er dan nog een scan gemaakt worden en zijn we daar nog op aan het wachten, zucht. Ik haat dat lange wachten en de onzekerheid.
Tinka schreef:Die arts van gisteren heeft alleen een foto gezien die ik gemaakt heb.
Kwam net eindelijk een arts, ze zei dat het niet gebroken was, kwam weer terug, misschien wel gebroken, zucht, blij maken met een dode mus.
Nu moet er dan nog een scan gemaakt worden en zijn we daar nog op aan het wachten, zucht. Ik haat dat lange wachten en de onzekerheid.
Tinka schreef:Mijn bijrijdster zit in de ziektewet en kan dus niet van huis, ze kan controle krijgen.
Milko ligt inderdaad in het CHIC. Hij had geen oplader bij zich, dus telefoon opladen ging niet. Ik heb hem nu mee, en hij is opgeladen. Wel lastig want hij kan mij nu dus niet bellen.