Ik ben weer terug op weg naar huis van een weekend wedstrijden in Halmstad, altijd leuk om zo op wedstrijd een heel ander deel van het land te zien! Halland lijkt wat dat betreft best wel op Holland
plat, winderig, windmolens en heeeel veel landbouw.
. En het stoofvlees komt dan wel goed daar. Ze hebben een flinke Ica en Coop in de buurt.

we zijn bijna thuis.
. Wij zijn zondag vertrokken en zitten hier nog even "vast". Eergisteren, dus op dag 3, wilde de camper na 5 minuten niet meer schakelen.. Zeer waarschijnlijk koppeling kapot of iets anders daar in de buurt. Als de reparatie niet tegenvalt wordt hij maandag gemaakt
. Dan even kijken of we genoeg vertrouwen in hem hebben om de reis volgens planning voort te zetten of dat we het gaan veranderen. We wilden namelijk via Noorwegen terug maar pech in een tunnel lijkt mij doodeng.
In de stad is hier eigenlijk niks te doen en alles is ook twee dagen dicht, maar op een paar plekken rondom word het gevierd met dansen, muziek, hapjes etc. Vorig jaar waren mijn ouders hier en zijn we naar Skansen (grooooot outdoormuseum in Stockholm) geweest. Dit jaar gaan we een nachtje wildkamperen

einde middag toch veel regen dus who cares