Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Even een vraagje: Hoeveel uur moet je van te voren aanwezig zijn als je een binnenlandse vlucht gaat maken?
Nadir schreef:Wij hadden daar in 2011 in de eerste week van juni ook 30-35 graden...
Kana schreef:Hallo bokkers!
Wij kan mij helpen met mijn koffer drama?
Vrijdag aanstaande ga ik 10 dagen naar NY. Ik ben momenteel bezig met het inpakken van mijn koffer maar ik weet echt niet wat ik mee moet nemen.
Dit zijn de weersverwachtingen:
http://www.weeronline.nl/Noord-Amerika/ ... rk/3931993
Elke dag bijna 30 graden en regen. Ik ga er dan van uit dat het daar dan extreem benauwd is? Of valt het door de schaduw van alle hoge gebouwen wel weer mee?
Ik ben nog nooit buiten europa geweest dus geen idee hoeveel van wat ik mee moet met zulk gek weer. Wat is de gevoelstempratuur?
Ik neem nu 2 lange broeken mee en veel korte broeken en korte tops en 2 warme vesten.
Koelt het in de avond erg af in de stad? De weersverwachting is zo gek! Waait het er veel tussen de gebouwen of broeit dat juist enorm?
Wie heeft ervaring met NY en zulk gekke weersverwachting?Mijn koffer is helaas niet oneindig groot dat ik mijn hele klerenkast kan meenemen.
Katja schreef:Vergeet niet een dun vestje wat je makkelijk meeneemt. Binnen staat de airco vaak flink aan en kun je het tijdens het eten behoorlijk koud krijgen.
Nadir schreef:Maar hoe moet ik mij dat dan voor me zien? Ga je dan elke keer als je een winkel in gaat een jas aantrekken? Ik heb dat nog nooit gedaan maar ik heb ook meestsl niet zoveel last van de airco...