Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, dus ik dacht: nu zijn we echt te sjaak. Ik kwam dan ook niet meer bij toen een zo'n douanedude doodleuk mijn zebra door de x-ray perste met al zijn kracht, en vervolgens mocht ik doorlopen. Bij het boarden past ie vervolgens natuuuurlijk niet in de bagagebakken.... maar gelukkig was het KLM personeel vriendelijk, want het vliegtuig was niet vol en ze hadden nog wel een plekje voor hem in een kastje bij de wc. Zo is mijn veeel te grote zebra kosteloos overgevlogen.
Briljant!

xLoki schreef:Marw wat een geniaal verhaal + foto's!!
Ik ben zojuist aangekomen in Kaapstad, ooooh wat een lekker weer hier!
Goede reis gehad, overstap in Qatar ging soepel en veel kunnen slapen want we hadden de achterste stoelen dus konden helemaal achterover liggen!
Nu gauw door naar de Tafelberg, aangezien het morgen wellicht te hard waait. Foto's komen later

heb hier geen bewerkingsprogramma of laptop dus foto's van mijn camera komen later, dit zijn gewone iphone foto's.
echt een soort reuzencavia's!
gisteren echt geluk gehad met de kabelbaan!
dus toen weer omgedraaid en via Constantia naar Boulders gegaan. Lekker een visje gegeten en zeeleeuwen gespot bij Kalkbaai en toen door naar Cape Point en wat was het daar mooi!
onderweg nog zelfs 2 struisvogels tegen gekomen! En uiteindelijk alsnog via Chapmans Peak terug kunnen rijden.