Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik had iig een laptoptas (laptop van 5 kilo met een hoop zooi erbij) en een cameratas (ong 3 kilo aan spullen) mee. Ik reisde met United en op de site staat dat je naast je handbagage en persoonlijke itim (rugzak/laptoptas etc) ook nog een camera mee mag nemen
dus 3 itims in totaal
en is daar ook nog een gewichtslimiet aan dan? aan je totale handbagage met camera/laptop?
er staat overal United Airlines in de papieren, maar er staat ook 'flight operated by LH Lufthansa.....we vliegen vanaf Dusseldorf. 

MissCharlie schreef:Ik snap niet precies met welke luchtvaartmaatschappij ik reiser staat overal United Airlines in de papieren, maar er staat ook 'flight operated by LH Lufthansa.....we vliegen vanaf Dusseldorf.
veel groter zal je niet vinden
( 21")

). United heeft bij ons nog nooit enige opmerking hierover gemaakt dan wel gewogen
Hubbie moest (weer) voor zn werk naar Seattle, net in de periode dat ik wat gepland had. Dus vond dat ik wel mee mocht
. Ticket is geboekt, ik vlieg op LA waar hij dan ook heen komt, en dan willen we een auto huren en wat highlights doen (LA, Vegas, Grand Canyon, San Fransico) en dan via Seattle weer terug vliegen. Ik zie hier al allemaal tips voorbij komen dus ik ga even aan de slag, moet voor de rest alles nog uitzoeken/boeken. 
Ik wil graag een stroopwafelcake maken voor onze gasten, maar ik heb echt geen idee of ik die mee zou mogen nemen in m'n koffer