Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Wat zouden jullie doen, met de berichten die je nu hoort?
Ik moet morgen Amsterdam Sloterdijk --> Utrecht en terug en we hebben nog lang niet alle sneeuw gehad..![]()
Ben zo bang dat ik strand.
AmyII schreef:Wat zouden jullie doen, met de berichten die je nu hoort?
Ik moet morgen Amsterdam Sloterdijk --> Utrecht en terug en we hebben nog lang niet alle sneeuw gehad..![]()
TessaVB schreef:AmyII schreef:Wat zouden jullie doen, met de berichten die je nu hoort?
Hopen dat je iig niet op Breukelen strand.
Ik zou gewoon gaan, ik reis nu ongeveer 5 jaar full-time met de trein en ik heb eigenlijk nog nooit echt dramatische vertragingen gehad. En er is gratis koffie en thee, ga ik van uit.
ikke schreef:TessaVB schreef:
Hopen dat je iig niet op Breukelen strand.
Ik zou gewoon gaan, ik reis nu ongeveer 5 jaar full-time met de trein en ik heb eigenlijk nog nooit echt dramatische vertragingen gehad. En er is gratis koffie en thee, ga ik van uit.
Maar het maakt wel uit in welke hoek je zit.
MarrieLeen schreef:Ben benieuwd morgen!
Vandaag nog een bizarre situatie meegemaakt op Utrecht CS. Kan er nog niet over uit..
Ik had de gewone trap genomen, en bovenaan de roltrap viel een oudere vrouw met kleinkind. Echt languit,
net wel/net niet op het hoofd. Kindje huilen, mevrouw ook geschrokken en bleef in eerste instantie liggen.
En hoeveel mensen er wel niet langs haar liepen, gewoon door liepen, voor ik bij haar was hè!![]()
Haar geholpen met opstaan, was verder niks aan de hand, kwam ook nog een machinist even kijken, maar bah, wat een egoistische mensen..
Warbling schreef:Mijn vriend staat op Amsterdam Zuid, arme jongen![]()
Hij gaat nu eerst naar Amsterdam Centraal... Er gaat vanaf Schiphol een bus naar Alphen... Dus hij hoopt in ieder geval daar in de buurt te komen, en anders ook vanaf CS met de bus...
Morgen moet ik naar school maar ik heb maar 3 uurtjes, dus denk dat ik morgenmaar een dagje vrij neem