Wintersport 2011/2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Re: Wintersport 2011/2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:07

Weer thuis. Bij Frankfurt overnacht en in totaal 13 uur gereden. Van Koenigsleiten tot Oberhausen, sneeuw, natte sneeuw, regen en hagel gehad.... Wel een fantastische week gehad.

Als ik mijn bril op hou onder mijn skibril dan gaat die beslaan, en dan zie ik helemaal niets meer... vandaar. Maar fijn is het niet. Volgende keer op zoek naar een skibril die meer ruimte laat over mijn gewone bril.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:11

Fijn dat je weer thuis bent texel!

Net bij de Daka in Rotterdam geweest, hadden ze die jas daar ook weer nie in mn maat, dus ga m nu gewoon bestellen. Krijg er altijd zo'n zin in, als ik daar ben! Maar nog eventjes vier weken wachten :))

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:44

Zo wij zijn ook weer terug uit Westendorf. Echt super mooie dagen gehad! Donderdag alleen regen, was niet echt leuk skien. Aan het einde
van de middag waren de pistes ook niet echt goed meer. Gister in 1 keer weer een volle lading sneeuw. Pistes dus maar voor de helft open.
Tsjah en vanochtend half 7 vertrokken en 3 uur thuis. Reis was goed te doen. Onderweg vlakbij Frankfurt wat sneeuw, en voor de rest veel regen. Maarja echt een toffe week gehad.

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:45

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn :) en een leuke week hebt gehad.

Geen last van je hoofd meer Anne?

Fee ik zag gister toevallig die jas hangen bij de intersport! (in Wateringen, weet niet of je dat kent :+ ? mss dat ze m bij n andere intersport wel ook hebben)
Heb je je cameraatje al binnen btw?

Tnx voor de tips Stuiterbal!

Het sneeuwt weer lekker :D

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:50

Ja, ze hadden die jas wel maar mn maat niet, maar ik weet mn maat nu gewoon, want heb m in een andere kleur gepast dus kan m nu in de goede kleur bestellen.

Camera duurt drie tot vier weken, dus hoop dat ie optijd is! :))

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:53

Oh dat is makkelijker dan :P

3 tot 4 weken :oo dan ga ik 'm ook maar bestellen vandaag of morgen := anders is die ook te laat.
Maar wil eigenlijk even weten hoe die in de sneeuw is :+ Fanta, ondertussen toevallig al wel getest O:) ?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:55

Ja lang he!
Zou m gewoon kopen, zo duur is 'ie niet :=

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:59

Ja dat is waar :+ anders is die ook wel ergens anders voor te gebruiken.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:02

Ja idd, als je gaat paardrijden ofzo. Op de fiets. Alles kan! :))

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:06

Daarom :D

Ik zie het inderdaad al; uitverkocht, levertijd 20 dagen. Had ik 'm nu toch maar gelijk besteld :')
Kan 'm ook niet zo snel op andere sites vinden :\ Fanta waar had jij 'm vandaan? (sorry voor de vragen zo tijdens je vakantie O:) )

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:14

Van zon gadgetsite weet ff niet welke..maar onze was er binnen 2dagen....dus ik zou ff door googlen als ik jullie was... :)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:16

Je bent nog online ook :+ hahah oke dan google ik nog vrolijk verder.
Heb je 'm al getest ondertussen? En naar je zin verder :D ?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:38

Allemaal weer veilig thuis :) wij gaan vannacht rijden ,heb er zin in! :D

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:14

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 09:31

Nou wij rijden weer in NL hoor! :) bijna bij utrecht...Hebben t cameraatje ondanks de sneeuwval de laatste dag nog wel uit kunnen proberen. Alleen hij heeft 2x een half uur aangestaan zonder dat we t doorhadden:p hahaha we dachten dat ie al leeg was.....maar daaar staan dus onverwachts ook een paar pistes en liften op:p haha... En voor de prijs vond ik de kwaliteit best grappig...

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:39

@ Diel, ja gaat wel weer beter. Heb nog steeds wel last, maar wat minder.
ik las het ook al van Sarah Burke, triest, het blijft een risicovolle sport inderdaad.

Wij hebben op de terugweg wel wat vertraging gehad. Het was superglad en iedereen reed daardoor traag, dat was een beetje jammer. Vorig jaar waren we echt supersnel thuis, dus dat viel een beetje tegen. We hoopten namelijk de files te vermijden, door niet meteen om 10:00 uur uitchecktijd aan te rijden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 15:52

dus ook weer thuis Anne!! Hebben jullie vrijdag nog wel kunnen skiën of is het zo blijven sneeuwen de hele dag? Toch jammer dat we elkaar niet getroffen hebben (waarschijnlijk) ondanks dat we zelfs in dezelfde straat verbleven....
Iedereen die nu op pad gaat of al is; ik hoop dat jullie net zo genieten als ik gedaan heb!!

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:01

Ja, we hebben nog wel geskiet, maar hoe irritant was dat :P We zijn bij de Plattenkogelexpres omhoog gegaan naar de Gerlosplatte en zijn daar eerst maar wat gaan drinken, omdat het stormde. Toen toch wat geskiet, maar zijn al wat vroeger terug gegaan.

Ik heb trouwens een Duits meisje gezien met dezelfde jas als ik. Haar vriendin riep naar mij: Du habst die selbste jas! (of zoiets) dus die heb je waarschijnlijk gezien ;) Misschien hebben wij elkaar ook gezien, maar volgens mij skiede we steeds op andere pistes.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:06

Balen dat het vrijdag zo slecht was, maar wat hebben we het getroffen in die week!!! Woensdag was helemaal een superdag!!
En idd, heb ik een duitse gezien, ook met krullen, met die jas....... Nou ja, dat moest het zeker zo wezen, zal wel een reden voor zijn. Wij hebben trouwens helemaal geen bekenden gezien. Meestal kom je wel een texelaar tegen, maakt niet uit waar je bent, maar dit keer hebben we er geeneen gezien.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 18:33

Heeeerlijke tiefschnee in het bos vandaag. Tot je middel in de sneeuw en af en toe even een boom knuffelen - genieten! 's Ochtends werken, 's middags vrij boarden, 's avonds uit gaan of chillen. Prima leventje hier :D

Het weer begint hier eindelijk beter te worden.. mensen dus nog flink problemen gehad met naar huis/naar vakantie rijden door de sneeuw?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:17

Echt heel droog, lees net op feestbook dat een gast uit de buurt een carnavalsnr heeft gemaakt en dat die ook al in skihutten tijdens wintersport gedraaid wordt. Ben benieuwt of ze hem in st johann ook draaien :')

http://youtu.be/KU tkHeK7QHM
Even die spatie weghalen anders doet ie het niet. Spatie is nodig anders verandert de link in poedersuiker :')

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:18

Haha dat nummer is hier in de regio in ieder geval al bekend :P Heb een hekel aan het origineel, maar deze is wel komisch :+

Laris niet teveel bomen knuffelen he, dat doet au :+

Fijn dat iedereen weer veilig terug is, en fijn dat het met je hoofd ook al beter gaat Anne :)

Alle schoolstress is voorbij (voor eventjes) _/-\o_ Tijd om bij te slapen deze week :') en nu tijd voor een sneeuwfilmpje <3

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:13

Fee_ schreef:
Ja, ze hadden die jas wel maar mn maat niet, maar ik weet mn maat nu gewoon, want heb m in een andere kleur gepast dus kan m nu in de goede kleur bestellen.

Camera duurt drie tot vier weken, dus hoop dat ie optijd is! :))

Weet niet of je hem al besteld hebt. Hier hebben ze hem ook, super zaak. Ik koop vaak mijn wintersport producten hier.
(maar dan niet online, ik ga naar de winkel)
http://www.voorwinden.nl/detail/89997/b ... dames-jack

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 00:34

capopjekop schreef:
http://youtu.be/KU tkHeK7QHM
Even die spatie weghalen anders doet ie het niet. Spatie is nodig anders verandert de link in poedersuiker :')

Ben benieuwt of ze hem in st johann ook draaien :')

Welke SJ ga je naar toe, in Tirol??
Dikke kans dat ze 'em dan wel in Max-Pub draaien :+ (de après ski-bar onder aan de piste, die hebben vaak een NL-DJ ;) ).
Wanneer ga je?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 00:45

Met carnaval, idd naar de sj in tirol, komen we al jaren. We gaan dit jaar ook weer stappen in Kirchberg. 's Avonds is er altijd maar weinig te doen in sj. Aantal jaar terug was er zo'n engelse pup nog wel oke en had je nog zo'n kroeg/disco onder dat grote hotel.