Ik vind ook de binnenstad van Londen juist een fijne sfeer hebben
Heel anders dan andere grote steden waar ik ben geweest. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel anders dan andere grote steden waar ik ben geweest. 
Dirndl schreef:Nice, Elja! Waar ga je wonen? Ik ben hier inmiddels redelijk happy, maar moet nog wennen aan het chaotische leven.
Heb er vrienden wonen en kom er al jaren, maar daarnaast was het ook lastig om een huisje te vinden waar dieren zijn toegestaan. We hebben een tuintje voor de hond en kat en daarnaast zit er een park op een paar minuten loopafstand, dus ideaal 

!!
Sanne9489 schreef:Even een snel vraagje voor de kenners hier.
Wij gaan dinsdag naar Londen en weet dat het met de trein/metro naar Hyde Park kan komen maar zie hier ook de easybus en coach. Als je deze kaartjes wilt kopen (van te voren) dan moet je een tijd opgeven. Kan je eventueel ook een bus later pakken? Je weet natuurlijk nooit zeker of je vliegtuig op tijd is.

wel weer de lekkerste frietjes eten bij Bill's!
Ik heb volgens mij destijds is Astor Victoria gelogeerd, was prima te doen

Geen bijkomende kosten, en alles wordt vooraf betaald. Ik vond het proces met mailen een beetje irritant, maar bij aankomst heb je totaal geen zorgen meer, en vaak haal je er ook nog leuke contacten uit. 
Deijs schreef:Hebben Engelsen andere gewoontes?(zoals ze in Amerika fooien moeten geven) waar moet je op letten als je naar Engeland gaat?

Ik heb elke keer weer een cultuurshock als ik terug kom in NL, stelletje horken hier.
Sta ik netjes te wachten tot ik de trein in kan stappen, terwijl de mensen nog naar buiten komen, komt er weer zo'n #$@#$23 aan, die er gewoon doorheen gaat. Ik zeg altijd gaat die lekker. een keer een conducteur gehad die mij gelijk gaf, en hem verzocht weer naar buiten te stappen. toen die dat niet deed, is de gewoon de trein uit gezet