ZusJacobs schreef:Wie in/uit Canada wil mij helpen met het plannen van een mooie reis van zo'n 6 maanden? Met een grote periode van werken en een deel reizen. En dan ben ik vooral op zoek naar locaties, plekken die sowieso bekeken moeten worden, organisaties die betrouwbaar zijn e.d. Canada is echt groot (zoals jullie weten) en ik zie door de bomen het bos niet meer. Datum vertrek staat nu wel vast (1 maart) en het liefst zou ik op een/twee ranches willen werken waar veel met vee gewerkt wordt, dus geen guest ranches.
Wie oh wie helpt mij uit de brand![]()
www.helpx.net heeft meerder plekken met o.a. cattle ranches die jij zoekt en die mensen voor zo'n korte periode tegen kost en inwoning aannemen. www.winningways.ca is een plek ten noorden van saskatoon die altijd wel reizigers hebben om hun te helpen. En als ze al genoeg help hebben, dan heeft de buren vaker wel iemand nodig.
Guestranches zoeken vaak mensen om te helpen omdat er diverse werkzaamheden zijn die ieder persoon wel kan doen. Op een werkende cattle ranch is het moeilijker een plek te vinden als je geen ervaring met cattle hebt. Op een melkboerderij vind je waarschijnlijk sneller een plek.