Het rustig aan doen heeft geholpen waardoor ik me uiteindelijk best fit voelde en meer heb gedaan dan verwacht en nog een fijne avond wandeling helemaal maar boven het einde van het dorp. Die straat had ik nog niet gehad.
Het gereedschap van de dag een grasmaaier een spitvork en een alleschattigste maar niet minder gevaarlijke mini kettingzaag, die voor kleinere onhandige plekken net wat praktischer is. En ja het werd iets meer dan alleen maaien en planten
Maar alles zit in de grond wat moest. En meteen wat snoeiwerk verricht. Een paar half dode conifeertjes zijn nu weg. Sorry
maar ze waren raar gepland en half afgestorven al. En een begin gemaakt van de pruimenhaag achterin wat inkorten. Daar durfde ik niet verder mee in mijn eentje, deze takken gingen nog goed. Er zal ook wat stookhout van gemaakt kunnen worden denk ik.
En de wandeling na het eten was heerlijk met mooi uitzicht. Alles bij elkaar ruim 200 m hoger dan mijn huis. Ook wat nieuwe herdenkingsborden gezien van de lokale verzetsheld
Klein maar venijnig rechts op de foto

De beplante plekken

De ingegraven rijplaten werken goed

Het snoeiwerk

Wat fotos van de wandeling
Uitzicht

Herdershuisje met een enorme noodvoorraad bluswater erachter

Een wasplaats vol met stookhout

Nog wat fotos

Herdenkingsborden, en het huis van een van de borden