levend en niet op de weg zijn ze wel mooi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

http://www.youtube.com/watch?v=W3H7Weabaek
Whoehoe reisje new York staat in optie! Nu even nog op het werk wachten op de goedkeuring van het verlof en dan kunnen we boeken
haflingertje schreef:![]()
Whoehoe reisje new York staat in optie! Nu even nog op het werk wachten op de goedkeuring van het verlof en dan kunnen we boeken
![]()
We gaan begin oktober en hebben het roosevelt hotel geboekt!
Nu nog even achter die new york passen aan (die konden we meeboeken bij het reisbureau maar dat was volgens mij een andere dan dat ik hier gezien had).. Ik kan niet wachten

Fitzroy schreef:Het is helemaal afhankelijk van jouw interesses. Wil je zon en strand, ga dan richting Florida en de Keys in die periode. Wil je natuur dan zou ik richting Las Vegas gaan en daar een tal nationale parken bezoeken, zoals de Grand Canyon, Bryce, Zion, Death Valley, Yosemite enz.
Je kunt ook nog gaan snowmobilen in Yellowstone of skiën in Colorado. Kortom, er is van alles mogelijk.

Dan ga ik de mustangs bezoeken,. Pikes Peak en nog wat dingen en dan uiteindelijk de 25e van julie zal ik weer terugkeren naar Wichita in de middag/avond en de volgende ochtend vertrek ik naar Nederland
Nog maar 1 maandje in Kansas voor mij dus...
Ik heb nog wel 3 rodeo's te bezoeken
dus dat is fijn!
en een County Fair
en dan daarna naar Colorado.
Dus als ik weer naar de Walmart ga, koop ik die beslist want zelf mijn laptop kan er in
koffer is wel 43 dollar, maar ik hoef dan niet extra te betalen en ik hoef minder te sjouwen, want de laptop weegt 5 kilo
! Veel betere oplossing
Dan kan ik alles nog meenemen

marle_sheila schreef:Vanaf september zal ik een half jaartje studeren aan Eastern Michigan University (uitwisseling). Ik heb tot ergens halverwege december colleges en heb daarna dus nog ongeveer een maand 'vrij' voordat mijn colleges in Groningen weer beginnen. In die maand tijd wil ik heel graag meer van de VS zien maar wat is het moeilijk om te besluiten wát precies!
Natuurlijk zal het ook liggen aan de mensen die ik daar ontmoet, waar ik op dat moment zin in heb etc., maar ik vind het toch fijn om al een paar min of meer uitgewerkte ideeën te hebben van tevoren - naast het feit dat het natuurlijk ontzettend leuk is om over na te denken!
New York staat sowieso op nummer 1, maar dat wil ik toch vooral al proberen te bezoeken in de eerste vijf maanden.
Verder heb ik met een Amerikaan gesproken afgelopen week en zijn tips waren California, Miami, Virgin Islands, Caribbean of New Orleans. Het liefst zou ik twee plekken bezoeken die dus een beetje op elkaars route liggen aangezien mijn budget natuurlijk ook niet oneindig is, haha. Bovendien zal ik daar ook oud&nieuw vieren en is het dus in de winter...
Ik ben heel benieuwd naar plekken die ik volgens jullie ábsoluut zou moeten bezoeken!
maar maak je geen zorgen, die dingen komen allemaal op hun pootjes terecht. Wij hebben ook pas alle vluchten, hotels en auto's in november geboekt en dat ging allemaal prima. In de meeste delen van Amerika is het dan toch laagseizoen (behalve Florida) dus je kan overal vrij last minute boeken. Dus maak je er nog niet teveel zorgen over. Eerst lekker van exchange genieten, kijken met welke mensen je het goed kan vinden en je vindt vast wel enkele reismaatjes