levend en niet op de weg zijn ze wel mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haflingertje schreef:![]()
Whoehoe reisje new York staat in optie! Nu even nog op het werk wachten op de goedkeuring van het verlof en dan kunnen we boeken
![]()
We gaan begin oktober en hebben het roosevelt hotel geboekt!
Nu nog even achter die new york passen aan (die konden we meeboeken bij het reisbureau maar dat was volgens mij een andere dan dat ik hier gezien had).. Ik kan niet wachten
Fitzroy schreef:Het is helemaal afhankelijk van jouw interesses. Wil je zon en strand, ga dan richting Florida en de Keys in die periode. Wil je natuur dan zou ik richting Las Vegas gaan en daar een tal nationale parken bezoeken, zoals de Grand Canyon, Bryce, Zion, Death Valley, Yosemite enz.
Je kunt ook nog gaan snowmobilen in Yellowstone of skiën in Colorado. Kortom, er is van alles mogelijk.
marle_sheila schreef:Vanaf september zal ik een half jaartje studeren aan Eastern Michigan University (uitwisseling). Ik heb tot ergens halverwege december colleges en heb daarna dus nog ongeveer een maand 'vrij' voordat mijn colleges in Groningen weer beginnen. In die maand tijd wil ik heel graag meer van de VS zien maar wat is het moeilijk om te besluiten wát precies!
Natuurlijk zal het ook liggen aan de mensen die ik daar ontmoet, waar ik op dat moment zin in heb etc., maar ik vind het toch fijn om al een paar min of meer uitgewerkte ideeën te hebben van tevoren - naast het feit dat het natuurlijk ontzettend leuk is om over na te denken!
New York staat sowieso op nummer 1, maar dat wil ik toch vooral al proberen te bezoeken in de eerste vijf maanden.
Verder heb ik met een Amerikaan gesproken afgelopen week en zijn tips waren California, Miami, Virgin Islands, Caribbean of New Orleans. Het liefst zou ik twee plekken bezoeken die dus een beetje op elkaars route liggen aangezien mijn budget natuurlijk ook niet oneindig is, haha. Bovendien zal ik daar ook oud&nieuw vieren en is het dus in de winter...
Ik ben heel benieuwd naar plekken die ik volgens jullie ábsoluut zou moeten bezoeken!