Ik vraag me af of morgen weer aangepaste dienstregeling wordt..... Ik denk het haast wel xD Morgen weer de uitdaging aan gaan om zonder (veel) vertraging in Arnhem te komen.
Babsiej
Geplaatst: 20-01-13 16:12
Bij veel minder sneeuw of zelfs vorst wordt er al aangepast gereden.. Dus ik vrees van wel
Amsterdam CS is dit. Ben heel benieuwd naar morgen, heb van de week 1 uur lang (!) staan wachten op een onbeschut perron op m'n trein omdat ik naar stage moest, in en in koud en uiteindelijk hoefde ik er maar 1 uurtje te zijn Dang, krijg nu nog rillingen als ik eraan terug denk.
Anoniem
Geplaatst: 20-01-13 20:04
Laat ik ook mijn reis eens checken
Ik moet 7 uur op kantoor zijn, dus normaal rond half 7 de trein
Babsiej
Geplaatst: 20-01-13 20:07
Ik moet om 08:00 op mn werk zijn... En zelfs met de eerste trein van 06:30 ga ik dat nu niet redden
Anoniem
Geplaatst: 20-01-13 20:09
Planner voor houten is nog niet bijgewerkt. Nouja als de 35 niet rijdt wordt het die van 50 denk ik
Van zo'n 20 minuten geleden Amsterdam CS lees ik net Dus denk 't wel haha. Ik heb denk ik een klein beetje geluk dat ik richting Zwolle moet, naar Utrecht en Den Haag etc is het erger
Ik morgen via dordrecht, rotterdam, den haag naar leiden...... Als onze sprinters al rijden (wat ze zonder sneeuw al amper doen) moet ik dat traject nog maar eens zien te overleven. Andere optie is via Utrecht...als dat al een optie is
Ik moet via A'dam CS, morgen maar even kijken hoe het er dan bij ligt
Ro_peace
Geplaatst: 20-01-13 20:17
Ik moet deze hele week naar A'dam centraal vanuit Den Bosch. Hoop dat er niet te veel vertraging is. Ik moet zeggen dat ik over vorige week redelijk tevreden was. Ik moest van Den Bosch naar Zwolle en maximaal 10 min vertraging gehad.
Bidden dat het morgen allemaal gewoon goed gaat en de rest van de week. Anders word het toch een hotel boeken in A'dam
tante_trien
Geplaatst: 20-01-13 20:21
Ik moet morgen Lelystad - Almere Oostvaarders voor stage, ik heb geen afspraken o.i.d. dus ik hoop stiekem dat het niet rijd en de NS mij een vrije maandag cadeau doet