Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
texelse schreef:Van ons zijn er nog 2 op pad gegaan Anne, maar ik neem maar geen risico meer. Een soort JohnnyHogerland-immitatie heb ik blessurevrij doorstaan, dus het blijft hierbij. Het weer vind ik te slecht nu. Mijn gewone bril moet af met skiën, dus dan zie al niet zo veel, en dan met die sneeuw erbij, dan moet ik eigenlijk een hondje mee
WillemYntJee schreef:Dat heb ik ook gehad, vond je t lekker? Ik wel! En heb er ook wel baat bij gehad.
Nu al een jaar niet meer geweest, maar zit er wel over te denken om weer een afspraak te maken.
texelse schreef:Van ons zijn er nog 2 op pad gegaan Anne, maar ik neem maar geen risico meer. Een soort JohnnyHogerland-immitatie heb ik blessurevrij doorstaan, dus het blijft hierbij. Het weer vind ik te slecht nu. Mijn gewone bril moet af met skiën, dus dan zie al niet zo veel, en dan met die sneeuw erbij, dan moet ik eigenlijk een hondje mee
DieL_Zor schreef:En Fanta, al aangekomen?
Anneert schreef:T sneeuwt echt volle bak hier, totaal geen zicht. Ben benieuwd of er liften open zijn, omdat gisteren de verbindingen tussen de gebieden ook al dicht waren