Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Bedankt voor je link, die had ik inderdaad gevonden en ik heb ze gevraagd of ze een rit hebben als ik daar ben want je moet met minimaal vier personen zijn en ik ben de enige die rijdt.Katja: de link voor het paardrijavontuur http://www.floridaecosafaris.com/HorseSafaris/
Katja schreef:Gaaf dat je kaarten voor de Big Bang hebt. Zorg dat je er op tijd bent want ze geven altijd meer kaarten weg dan er plaatsen zijn.
Tour bij Warner Bros is overigens erg de moeite waard dus eventueel een leuke combinatie. Als je van shoppen houdt heb je op een kwartier van de WB studio's Glendale liggen met een prachtig winkelcentrum.
Paardrijden in LA heb ik nog nooit gedaan dus daar kan ik je niet mee helpen.
Charles schreef:Ik kom even binnenvallenIk vertrek over 2 1/2 week naar L.A. Heb het hotel in Hollywood en heb sowieso al 1 gaaf ding gepland: Opnames van The Big Bang Theory! We twijfelen nog of we gaan paardrijden in The Hills, is wel erg prijzig maar wel gaaf om te doen in de prachtige omgeving. Heeft iemand van jullie wel eens paardgereden in de buurt van L.A.?