Affijn zaterdag dus hout ook goed aangevuld. Zondag ochtend was het soort van droog tussen de buien door

Om 1145 de wandeling omhoog begonnen, net onderweg tuut tuut of we een lift wilden hebben, graag

Eenmaal boven ging de achterklep open en werden er taartjes uitgetild

Eenmaal binnen best wat inmiddels bekende gezichten. Gv maar voorgesteld. Hoewel zijn frans nog beperkt is heeft hij zich gered met handen voeten korte zinnen en een hoop herhalen van de mensen waar we bij zaten en het erg naar zijn zin gehad als sociaal liefhebber. #trots op.
En oh boy maakte ik een enorme taalblunder in mijn onschuld

Bij de zuurkool zie je meerdere worsten en stukken vlees. Saucise ken ik, sausisson ken ik ook. Maar nooit het verschil begrepen. Dus hup vragen maar
Wat blijkt sausice is een dun worstje, saussison een grotere worst. Maar geen dikkere of vettere worst. Dat is iets heel anders

Maar wat grappig was twee dingen. Gv snapte nu waar bij asterix en obelix heteind feest vandaan komt. Het enige dat mistte was een vastgebonden bard met een prop in zijn mond tegen het zingen

Kortom reuze gezellig maar ook heel vermoeiend. Na een noodhoosbui op de wandeling terug (ik was te moe om op de lift te wachten) een mooie regenboog boven mijn huis en iets na 1800 sliep ik al

Gisterochtend nog wat klusjes gedaan, alle gordijnen gevonden weer en opgehangen. Tegen 12 vertrokken, boodschappen gedaan. Taart gegeten bij mijn papa. Foto volgt nog en om 2230 stapten we het bed weer in.
Over twee weken moet ik er al weer zijn ivm septic tank aanleg
De bescheiden portie, er was nog veel meer beschikbaar. De tafelschikking is leesbaar

Een kleine selectie van de taartjes, meer dan voldoende om de 105 mensen te voeden

De regenboog