Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Er was een periode dat Angie het drinken niet meer toeliet, maar nu al een tijdje weer wel. Ze geeft nog steeds melk hoor.
Het is natuurlijk een feestdag vandaag, dus dan gaan de jagers er ook op uit.
Tinka schreef:Ik luister altijd naar de Franse radio, ben lid van een hoop Franse Facebook groepen en heb Franse Facebook vrienden, dan kijk ik vaak naar de vertaling. Hoewel die vaak niet klopt, vooral bij paarden dingen.
En als er een Franse film of serie of iets anders op tv is, dan probeer ik te kijken of ik het begrijp. En dan bij de ondertiteling kijken of het klopt. Vind dat ik daar het meeste van leer, soms gaat het alleen wel erg snel.
Tinka schreef:De paarden kwamen na 4 dagen eindelijk weer eens de berg af en konden dus mooi weer wat eten. Verder is het nat, nat, nat, bijna non stop regen. Toch gaan ze de schuilstal niet in.
We hadden gisteren problemen met her schrikdraad apparaat, de knop leek doorgedraaid. Thuis op ons gemak even gekeken, toen zat ie weer goed. Maar er stond wel weinig stroom op, ondanks een nieuwe accu. Nog naar boven gereden, zat wel een draad tegen het prikkeldraad aan.
Vandaag de andere accu erin, toen was er gelukkig weer genoeg stroom. Dus ofwel we hadden de accu niet goed opgeladen, of de accu loopt op zijn eindje.
[ [url=m/3dinQ3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LsP7A4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0ehjj4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nzeD7V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bR445T.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Q4xRF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p4l0w0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TpVcJo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7ueG6f.jpg]Afbeelding[/url] ]