USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lisanne

Re: USA 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 23:08

New Orleans is ook leuk :) :) in een paar dagen heb je het wel gezien, maar wel een relaxte sfeer!

Wij hebben eindelijk alle hotels geboekt voor in Florida. Ongelofelijk hoeveel keus er is. Nu toch nog een hotel kunnen vinden met een redelijk betaalbare prijs en goede beoordelingen etc. :) Klaar om te gaan! :D Nog 2,5 maand wachten..

Klinkt echt super Yasmine! :D Nog even lekker van genieten!!!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 07:38

Nagini schreef:
3 volle dagen nola en dan van 5 augustus tot 25 augustus roadtrip. :)

Klinkt goed hoor!!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 07:45

Leuk dat je naar New Orleans gaat Nagini, lijkt mij ook wel een bijzondere stad om te bezoeken.

Fijn dat de hotels geregeld zijn Lisanne, nu kun je gaan aftellen ;)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 11:21

Ik vond New Orleans erg leuk. Maar dat was wel voor die orkaan nog.
En we zijn voornamelijk in the french quarter geweest.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 11:26

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 12:24

Ooee...dat ziet er heeeel gaaf uit! Jammer dat we maar twee dagen in vegas zijn, en dat het er zoooooo heet is nu! Ik zou heel graag eens zoiets met koeien doen!

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 12:28

eilleen333 schreef:
Iemand ervaring met http://www.sandvalleyranch.com voor paardrijden in de Vegas area?

Enigste wat ik van deze ranch weet is random info: eigenaar is moeder van 'bekende' acteur (uit Criminal Minds). Daar heb je wat aan he? :P

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 12:41

Er komen weer zoveel leuke reizen voorbij! Veel plezier gewenst, iedereen die de komende tijd naar dit prachtige land vertrekt!

Ik ben me ook weer aan het oriënteren en inlezen. Heeft iemand nog tips voor goede/grote outdoor malls en/of indoor shopping centers in Los Angeles? Ik realizeerde me dat ik eigenlijk nooit echt genoeg tijd heb gehad om uitgebreid te shoppen daar (ga nu de Getty center maar eens overslaan, prachtig maar zo tijdrovend!), maar ga er nu een week naar toe, en na een volle week Yosemite en Death Valley ga ik zeker behoefte hebben aan lekker door de winkels te sjouwen.
Lokatie maakt niet zoveel uit, winkels ook niet, ik heb nogal uiteenlopende interesses. ;-)
Heb wel wat gegoogled, maar het aanbod is zo groot, geen idee waar ik moet beginnen.

En een andere vraag: als je een paar jaar geleden nog uitgebreid in de drie Disney parken in Orlando bent geweest, is het dan de moeite nog waard om naar Disney Anaheim te gaan, of is het allemaal meer van hetzelfde?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 13:30

Dallista, een echte Disney fan zou zeggen dat alle parken weer anders zijn en een andere sfeer hebben. Ik vond Disney Anaheim echter bijna hetzelfde als in Parijs. Ik kan het niet vergelijken met dke in Orlando want die hebben wij overgeslagen, maar in Orlando is alles natuurlijk veel groter en verdeeld over 4 parken. Als ik jou was zou ik lekker naar een ander pretpark gaan, Six Flags Magic Mountain ofzo.

Qua shoppingmall ga ik nog even nadenken, kan zo even niet op de naam komen...

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 14:14

Anaheim vond ik veel minder dan Orlando en idd vergelijkbaar met Parijs. Zou idd voor Six Flags kiezen.

Orlando qua Disney is gewoon gaaf, elke keer kom je wat nieuws tegen. Zo nu ook met de Seven Dwarfs Train

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 14:39

Dank voor de info!
Six Flags zegt me niet zoveel, als het veel achtbanen is dan sla ik die sowieso over.

Het enige dat ik heb gemist in Disney Orlando was de Star Wars ride, natuurlijk was die net gesloten voor renovatie. ;-/

Maar als ik nou in een melige bui ben is een dagje Disney prinsessen afstruinen voor leuke photoshoots ook wel een optie. ;-)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 14:40

Weet zo niet echt een grote mall in LA. Maar je kan best OK shoppen op 3th street promenade in Santa Monica.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 15:36

Annaheim is inderdaad zo goed als een exacte kopie van Parijs, daar hoef je dus niet per se heen. Voor shoppen in LA raad ik ook Santa Monica aan :)

Nog vijf wekeeeeen :):) :):) :):) Ik wilde vanochtend kaarten bestellen voor de Warner Brothers tour, maar dat kon weer niet op een buitenlands adres, dus ik heb maar even gemaild :roll:

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 15:41

Ja, hoeft natuurlijk niet in LA zelf te zijn, ben flexibel, dus greater LA area mag ook. Santa Monica staat op de lijst!

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 15:42

LA zelf is niet echt mijn ding := Hollywood en de studio's zijn best leuk hoor, maar verder vind ik er geen drol aan. Ben liever in Santa Monica enzo :+:

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 16:04

Hollywood en de studios vind ik dan weer wat minder, en heb dat nu wel gezien.

Het lijkt me wel leuk om bijv. een strandwandeling bij Venice Beach te maken, heb nu de tijd om een wat anders te doen dan de standaard sights. Hoop alleen dat het wat koeler is dan een paar jaar geleden, sommige gedeelten van het gebied waren wel te doen, maar bijv. in Pasadena smolten we zowat weg.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 16:12

Je kan van Venice naar Santa Monica lopen langs het strand.
Is niet zo lang. Gok zo'n 40 minuutjes wandelen op je gemakje.
Lekker mensen kijken.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 16:29

Ja, dat gaat hem wel worden, leuk!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 16:32

Wij zijn na het shoppen in SM toen op onze slippertjes teruggelopen. Ging best.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-14 16:32

Als je niet van achtbanen houdt kun je SFMM beter overslaan ja :+
Een studiotour is dan misschien wel leuk om een keer te doen als je van films en series houdt.

Lara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 17:07

The Beverly Center is een grote indoor mall in LA (of nouja Beverly Hills :P ). Dan heb je ook nog The Grove, dat is een outdoor mall. Daar zitten niet heel veel winkels maar dat is wel erg gezellig. Veel terrasjes etc. En vanaf the The Grove zou je naar The Beverly Center kunnen lopen. In Culver city zit een Westfield mall, zit op ongeveer 10 min van LAX. En dan heb je nog Century City in west LA. Dat is geen super grote mall maar je kan er wel leuk eten. Als je de Getty Center erg leuk vindt maar niet nog een keer wil doen zou je naar de Getty Villa kunnen gaan (ligt aan de PCH).

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 17:20

Daar wilde wij heen. Maar die fokking bus kwam nooit. :')
Heb geen auto daar.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:52

Getty Villa is Zo Gaaf! Daar ga ik misschien nog wel een keer heen, maar ik houd dan ook erg van de klassieke oudheid. Echt een LA hoogtepunt, wat mij betreft. Het vervelende van die musea is alleen dat het zoveel tijd vreet. *grin*
Westfield Culver City gaat op het lijstje, daar zit ik in de buurt en ziet er interessant uit.
Century City... klinkt erg bekend, misschien dat ik daar dan stiekem toch wel eens geweest ben. *geheugen als een zeef* ;-)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:58

Nadir schreef:
Als je niet van achtbanen houdt kun je SFMM beter overslaan ja :+
Een studiotour is dan misschien wel leuk om een keer te doen als je van films en series houdt.

Ik heb vorige keer de studio tour van... Sony geloof ik, gedaan, in Culver City. Is okay, maar niet echt mijn ding (al waren de originele kostuums van Memoirs of a Geisha wel heel mooi!).
Achtbanen vind ik geweldig, maar mijn hoofd helaas niet. :( Dus dan misschien toch maar weer Disney, maar dan moet ik tegen die tijd wel in de stemming zijn om lekker kiddie te doen. Las ergens dat er wachtrijen van een paar uur waren om met Anna en Elsa uit Frozen op de foto te gaan. 8)7

chillse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 19:15

Hallo Amerikaliefhebbers! Ik heb een aantal maanden geleden hier mijn idee gepost over een reis naar de Westkust van Amerika. Kreeg van jullie van reacties dat ik veel te veel wilde in de tijd die ik had. En daar heb ik naar geluisterd, nadat ik ook alle afstanden had bekeken en kwam ik tot de conclusie dat het inderdaad iets teveel was :+ Dus iedereen die toen reageerde, bedankt!

Nu heb ik wél een reis geboekt naar Amerika, maar dan naar het Oosten! De kilometers zijn beter te doen, dus hebben we een mooie ronde in de planning staan: Orlando, Savannah, Charleston, Atlanta, Great Smokey Mountains, Nashville, Memphis, Natchez, New Orleans, en dan weer terug naar Orlando.

Heeft er iemand tips voor de route, steden, wat moet ik bijvoorbeeld écht niet missen?

Is er iemand die een tip heeft waar te overnachten (in welke stad) op de route New-Orleans en Orlando? Ongeveer ter hoogte van Tallahassee zaten wij te denken (qua afstand), maar ik lees weinig ervaringen van mensen in die buurt!

Alvast bedankt :) Enneh. Ik ga over 2 weken :D