Het is idd wel handig om dat op voorhand te weten, anders sta je daar zonder cash. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is idd wel handig om dat op voorhand te weten, anders sta je daar zonder cash. 
Maar bank zei dat als ik bewijs meenam van contante betaling ik het andere bedrag terug gestort kreeg. Bleek na thuiskomst dat het hostel eerst een borg van 550 euro van mn cc had gehaald en vervolgens de overnachtingskosten van 550 eraf wou halen. Maar aangezien ik een limiet van 1000 euro per maand heb lukte dat niet. Boirg werd na vertrek uit hostel direct teruggestort.
Gelukkig waren wij wel met 5 op reis dus kon er altijd wel iemand voorschieten als het nodig was. Ik kon wel extra geld overmaken naar mijn visakaart om over mijn limiet heen te gaan, maar er zat ook 4 dagen vertraging op mijn kaart. Dus als ik zag dat ik aan mijn limiet zat en ik geld bijzette, had ik nog 3 of 4 dagen geen geld
Ik mis het helemaal niet, die stomme visakaart
ik kan me daar zo druk om maken, dat ik alles wel mee heb en dat ik niks ben vergeten te regelen..

Helaas xD

Maaike__ schreef:1234 schreef:Ik kom waarsch. wel bij een victoria Secret, maar 27/7 ben ik net alweer terug van de USAHelaas xD
Nee in de winkel is ie er wel gewoon maar online niet.. Wanneer ga je naar de USA?
weet niet eens of ze die wel in Kansas hebben 

De herten zijn erg suicidaal hier. Dus voor de mensen die een auto huren en gaan rijden, LET OP DE HERTEN!
In de Grand Canyon reden we de bocht om, kwam plots een hert uit de struiken gesprongen. Ik was toen aan het rijden, schrok me kapot! Maar dat dier bleef dan stomverbaasd 2 minuten in het midden van de weg, recht voor onze auto staan, ons aanstarend, ipv gewoon door te lopen
Ik dacht eerst dat ze een grapje maken maar heb al zoveel dooie herten aan de kant van de weg gezien
net zoals dead skunks, armadillos en opossums
iets wat je in NL nooit ziet. De dieren zijn hier gewoon zo stom en dom 
Mijn eerste reactie was schreeuwen "STUPID DEEEEER"
hahaha. Ik zag hem al een voet op de weg zetten, man wat een sensatie
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 3151_n.jpg
Net als wasberen, die vind ik ook zo vies. Van ver zien ze er misschien schattig uit maar op onze campus in Canada liepen ze 's nachts overal, zijn net grote ratten