Dat is balen Purny. Daarom betaal ik mijn tickets altijd direct dan heb je geen gezeur met toeslagen achteraf.
Veel plezier Ninaka, zag dat het weer in Florida aardig goed begint te worden.
Voor mij nog 3 weken tot mijn onverwachte tripje. Ben nog bezig om een huurauto te vinden en zoek nog een mooie plek om een lange paardrijtocht te maken.
Ik ga een weekje naar Florida nog even wat zon en warmte voor de winter komt.
Zooooooo flauw, ben al een week of twee de huurprijzen van auto's aan het bekijken en dan blijven stabiel. Boek ik gisteren een auto via een bedrijf dat hij niet meer aangepast kan worden zijn vandaag de prijzen met €30 voor een week gezakt. Zit ik nog steeds vrij goed met wat ik betaal maar toch.....
Katja: ik zag dat je nabij Orlande een dagtocht kon maken met paarden, dat niet iets voor je?
Ik vertrek vrijdag! Excursies zijn geregeld en voor 1 dag een huurauto om Key Largo te bezoeken Orlando zien wij van af... bijna 4 uur heen en dan weer 4 uur terug is wel erg veel als je daartussen ook nog iets actiefs wil doen...
We gaan vanuit Seattle ook een uitje doen naar Vacouver, 's ochtends weg, daar slapen en laat weer terug. Iemand nog tips voor must see's? Het is in november
Vancouver is fantastisch Wat zijn jullie interesses? Willen jullie alleen dingen downtown doen of ook dingen die wat verder zijn? Grouse Mountain en Capilano Suspension Bridge zijn heel erg de moeite waard, maar wel 1u vanaf downtown.
Downtown moet je zeker naar Stanley Park gaan en daar een fiets uren en rond het eiland fietsen. Duurt een uur of 3. Gastown is ook leuk Edit: Granville Island zeker doen! Heel leuk eilandje tussen downtown en waar mijn campus is, heb je een mooie covered market met heel veel soorten lekker eten en dan kan je in het zonnetje dat opeten
Het maakt niet zoveel uit, onze interesses liggen wel bij dingen zien maar musea enzo dat hoeft niet zo nodig De dingen die je noemt klinken leuk, maar is dat ook te doen met slecht weer? Wel reëel voor de tijd voor het jaar misschien..
Yasmine
Geplaatst: 16-10-11 21:56
Capilano was bij ons ook bewolkt, maar was toch mooi Grouse Mountain moet je alleen doen als het een heldere dag is, anders krijg je niks mee van het prachtige uitzicht. Dus dat kan je dan misschien wel schrappen. Je moet echt geluk hebben, het heeft hier de hele week geregend en nu is het in het weekend net erg zonnig en warm. Hangt er dus heel erg vanaf.
Granville Island is sowieso heel erg leuk om te doen
Ok bedankt voor de tips Ik ben in Seattle van 12-19 november (za-za) en waarschijnlijk gaan we woensdag en donderdag naar Vancouver Of donderdag en vrijdag kan ook
Vancouver wil ik ook wel graag heen. Yasmine, is het een stad waar je je hele vakantie kan blijven, is het slim om een auto te huren of kun je met lopen, fietsen en bussen al veel zien en beleven? Mooie dingen vind ik altijd leuk, maar ik ben niet zo heel erg van de grote toeristische attracties, ik vind het leuker om sfeer te beleven en spontaan gesprekken te hebben met allerlei mensen.
Yasmine
Geplaatst: 17-10-11 00:08
Een auto kan erg handig zijn, dan kan je bv. naar Grouse Mountain, Capilano Suspension Bridge en zelfs Whistler rijden. Ik doe zelf alles met het OV omdat ik daar niet voor moet betalen (kan gratis de bus, seabus, skytrain etc. op), en het OV is hier sowieso heel erg duidelijk en goed geregeld. Naar Grouse en Capilano heb je bv. gratis bussen rijden vanaf North Vancouver (en in North Vancouver ben je met 15min seabus vanuit Waterfront in downtown Vancouver) en die doen er 20min over. En bv. het Aquarium is in Stanley Park en daar heb je ook een bus voor. Bussen rijden overal en naar iedere "attractie" rijdt er wel een bus.
Heel toeristisch is het hier helemaal niet. Ik ben einde augustus aangekomen en eigenlijk heb ik nog niet veel toeristen gezien. Wij gaan meestal downtown en daar heb je genoeg te doen. Mooie parken (Stanley Park, vooral), lekker eten, film kijken, rondwandelen, winkelen enz. Vancouver is ideaal als je vooral het stadsleven wilt opsnuiven.
Geen idee, maar zou het er niet op gokken. Volgens mij is het vertrekken op de 90ste dag, maar zeker weten doe ik het niet. Je krijgt een stempel in je paspoort met de uiterste vertrekdatum erin. Misschien kun je een open ticket boeken, of een flexibele terugvlucht-datum oid.
24 uur te laat en je krijgt een ban voor bepaalde tijd voor de US.
Jaycee_
Geplaatst: 17-10-11 05:58
Ohja, net paspoort gecheckt en er staat inderdaad een datum op. Thanks!