mn broertje zat voor me en die zat ook helemaal an de zijkant aangeplakt zag er heel charmant uit
bonney4evver
Geplaatst: 29-01-09 13:55
ik heb 2 keer helemaal vooraan gezeten em dat vond ik dan ook echt heel gaaf . Als je erover nadenkt dat je met zon stom autogordeltje vast zit.. best eng
IK HEB ZON ZIN OM WEER TE GILLEN EN IN DE SPACE MOUNTAIN EN IN DE BTM DIE IS OOK ZO COOL EN OW NOG 2 WEKEEEEEE.
Volgende week eerst weekendje limburg. Ik ben verwend .
Ik was ook bang maar hij viel zo mee. Ik vond het wel redelijk voorspelbaar wanneer je ging. Zat vooraan trouwens.
LiNdA1986
Geplaatst: 29-01-09 17:47
Ik wil wel in de TOT maar ik weet niet of ik het wel aankan. Want de laatste keer was ik in Walibi en toen was ik in de SpaceShot geweest, maar toen bovenin (het moment dat je weer naar beneden valt) toen ben ik bijna flauwgevallen. Ik werd helemaal duizelig en alles.
TOT lijkt me wel leuk, maar straks overleef ik het echt niet
Ik ben benieuwd, had al tegen hubbie gezegd dat ik pas op de laatste dag daarin wil omdat ik anders in het hotel niet meer in de lift durf.
Plaatje1990
Geplaatst: 30-01-09 11:08
Ik vind aan de ToT echt niks engs , vond hem mooi... Maargoed ik durf in alle gekke dingen .. dit stelt bij wat ik allemaal gedaan heb in andere grote parken niks voor
hee zitten wij er dan tegelijk?! Wanneer ga je en welk hotel?
xRONINIx
Geplaatst: 30-01-09 15:47
Wij komen aan op 13 feb en blijven tot maandag ,we zitten in het sequoai lodge (weet niet of ik het goed schrijf). Ben nog niet eerder in dit hotel geweest,ben erg benieuwd!