Maar mijn bus heeft de apk weer doorstaan met een kleine reparatie. Die is al aardig vol en gaat vanmiddag nog een beetje voller. De grasmaaier heeft zijn onderhoud gehad, noodzakelijk voor de garantie ook. En weer een mooi geslepen mes. Die is klaar voor de volgende ronde. Ze moesten wel lachen en heel droogjes hij is in ieder geval heel goed gebruikt afgelopen zomer

Alleen helaas een hapje uit mijn budget, scootmobiel gaf een tijd geleden kuren, accu of lader door een dak lekkage aan diggelen, banden op en meer ouderdoms dingen. Reparatie aardig duur, uiteindelijk met wat zoekwerk een tweedehandse kunnen vinden (de oude (erfenis van mijn peetoom

en vanmorgen is mijn nieuwe tweedehandse weer gebracht, kleurkap stoel en alle extras zijn verwisseld. Maar er zit nu een veel minder kilometer basis onder, deze heeft echt alleen supermarkt en asfalt gezien afgelopen jaren. Net geen 800 km op de teller. Nieuwe zware accus erbij en garantie. Ik kan er weer even mee vooruit gelukkig. De eerste modder zit er al weer op

En ook mijn papa heeft nu zijn onderhoudsbeurt doorstaan en mag vanmiddag naar huis, na een kleine extra hobbel