Maar mijn bus heeft de apk weer doorstaan met een kleine reparatie. Die is al aardig vol en gaat vanmiddag nog een beetje voller. De grasmaaier heeft zijn onderhoud gehad, noodzakelijk voor de garantie ook. En weer een mooi geslepen mes. Die is klaar voor de volgende ronde. Ze moesten wel lachen en heel droogjes hij is in ieder geval heel goed gebruikt afgelopen zomer
Alleen helaas een hapje uit mijn budget, scootmobiel gaf een tijd geleden kuren, accu of lader door een dak lekkage aan diggelen, banden op en meer ouderdoms dingen. Reparatie aardig duur, uiteindelijk met wat zoekwerk een tweedehandse kunnen vinden (de oude (erfenis van mijn peetoom
)nog best ok kunnen verkopen ondanks de mankementen, die wordt vanmiddag opgehaald, dat verzacht het leed een beetje
) en vanmorgen is mijn nieuwe tweedehandse weer gebracht, kleurkap stoel en alle extras zijn verwisseld. Maar er zit nu een veel minder kilometer basis onder, deze heeft echt alleen supermarkt en asfalt gezien afgelopen jaren. Net geen 800 km op de teller. Nieuwe zware accus erbij en garantie. Ik kan er weer even mee vooruit gelukkig. De eerste modder zit er al weer op
dit type komt zelden in de verkoop gebruikt. En ook mijn papa heeft nu zijn onderhoudsbeurt doorstaan en mag vanmiddag naar huis, na een kleine extra hobbel
. Wij gaan met zijn tweeen morgenmiddag/avond en mijn bus richting frankrijk en vrij vlot weer terug ivm schaarse vrije dagen en een helaas weer op het laatst omgegooid werkschema van gv om wat noodzakelijke dingen te doen zodat het weer soort van bruikbaar wordt in mijn eentje. De camper staat nog bij de reparateur. Het kost nogal moeite een passende spiegel te vinden.
maar papa naar huis en opgeknapt is zooo fijn!
!
we mochten/konden wel gaan gelukkig
omkopen met zuurkool werkt
hij wil graag zelf erheen)

inmiddels gevonden hoe hij stroom krijgt trouwens, door de balk heen met een heel donkere draad subtiel weggewerkt
Ik kan er helaas alleen maar naar kijken
hoewel deze bij lange na niet genoeg is voor de keuken houdt hij een kil hoekje wel fijner. Waardoor we niet aan een kant warm en een kant koud blijven. Als daar de juiste kachel hangt zal dat echt fijn zijn als ik geen hout wil of kan stoken.