Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wij gaan met zijn tweeen morgenmiddag/avond en mijn bus richting frankrijk en vrij vlot weer terug ivm schaarse vrije dagen en een helaas weer op het laatst omgegooid werkschema van gv om wat noodzakelijke dingen te doen zodat het weer soort van bruikbaar wordt in mijn eentje. De camper staat nog bij de reparateur. Het kost nogal moeite een passende spiegel te vinden.
maar papa naar huis en opgeknapt is zooo fijn!
we mochten/konden wel gaan gelukkig
en ja mopperen of bot stampen werkt niet. Zingeving wel. Iets met metalen platen 8 cm de diepte in aan graspol, rots, taaie klei weghalen plaat erop en de meuk weer erop. 2 platen gedaan, nog drie te gaan waarvan 1 al deels goed ligt.
omkopen met zuurkool werkt
(grapje
hij wil graag zelf erheen)

inmiddels gevonden hoe hij stroom krijgt trouwens, door de balk heen met een heel donkere draad subtiel weggewerkt
ik denk dat ik even naar de buurboer ga en vraag of zij het zien zitten een deze dagen er even subtiel met een tractorband overheen te gaan. Of afwachten op minder stortregen.
Ik kan er helaas alleen maar naar kijken
framboos, witte chocolade en nog wat laagjes. Het ruikt wel goed.
ik zag nergens een snoer en ik weet dat ik hem gekocht heb zonder snoer. Ik drukte vanmorgen even voor de grap op een knop zo van wie weet maar zal wel niet. Maar hoep ging aan
hoewel deze bij lange na niet genoeg is voor de keuken houdt hij een kil hoekje wel fijner. Waardoor we niet aan een kant warm en een kant koud blijven. Als daar de juiste kachel hangt zal dat echt fijn zijn als ik geen hout wil of kan stoken.
Anders waren we er nog wel even mee bezig geweest. Wij hebben gister en vanmorgen staan beulen op 3,5 metaalplaat. De buurboer hop hop 8 keer heen en weer en binnen 5 minuten lagen er 6,5 metaalplaat ingereden op zijn plek.

De zijgoot was voor de eerste reiniging. Daarna zagen ze er nog zo uit. Dat moest ik schrapen in langer gras en daarna mijn schraapmat.
karuna schreef:Die buurboer bood het zelf aan uiteindelijk.De zijgoot was voor de eerste reiniging. Daarna zagen ze er nog zo uit. Dat moest ik schrapen in langer gras en daarna mijn schraapmat.
Nog een laatste puist werk verzet, hout slepen kloven en stapelen. Maar ik kan nu weer een jaartje vooruit denk ik. Hoewel het er niet zo uitziet ligt er nu meer hout dan toen ik het huis kocht. Voorlopig geen kloven en slepen. Alleen bijvullen in de keuken.![]()
[ [url=m/WN0u6i.jpg]Afbeelding[/url] ]
goed bezig!!
bus leeggehaald huisje buitenom afgeplakt en om 10 uur in de ochtend mijn pasta staan maken voor het dorpsfeest
we waren wat laat klaar want om 1200 begon alles al. (Wat een tijd voor zuurkool eten
)
oh kennelijk was dat een vraag aan wat mensen bleek later ook met een van de fotos
helaas bleef het voor mij bij kijken en ruiken. Gv heeft veel smaken geproefd zoals iedereen.
ik verwisselde grande en grosse. Nadat iedereen de slappe lach onder controle had en de nette dame tegenover me het overdreven formaat van de grosse saussison had uitgebeeld en haar man erg rood werd en zich verslikte begreep ik mijn oepsie taalvergissing.
en zelfs gv had door wat er mis ging.
en diegene die ik al kende en gv ook, boks hier handje daar.
en mijn bakje van de chinees met pasta