Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Ik ben heel snel ziek en ook dit jaar een nacht goed ziek en nog een nacht niet lekker. Beide keren na het eten van verse melitzanosalata. En die is daar juist zo lekker![]()
Ik mocht het niet meer nemen van manlief
merel_gomez schreef:We zijn vanmorgen vroeg thuis gekomen van weekje kos. Dinsdag giga veel regen gehad.. woe. en do. even een bui. verder gelukkig zonnig mooi warm weer gehad.
Balen van al die buik klachten... hier nergens last van gehad. Nu moet ik wel zeggen dat ik vrij moeilijk/selectief ben met eten in andere landen.
Robin_Rikkie schreef:Ik kom weer even binnenvallen!
Misschien al een beetje vroeg maar ik denk dat hier wel wat kenners zitten
Dit jaar doen een vriendin en ik eindexamen en na onze examens zouden we graag naar Griekenland gaan! Ik ben zelf 2 jaar geleden naar Skiathos geweest en afgelopen zomer naar Zakynthos. De periode dat we gaan zou begin Juni zijn. We houden allebei van het kleinschaliger, mooie omgeving, lekker eten maar niet de massatoerisme enzovoorts. Kreta of Rhodos zien we daarom niet echt zitten. Zelf vinden we Santorini heel erg mooi maar we twijfelen of dit wel geschikt is voor ons, aangezien we geen massatoerisme willen en natuurlijk nog geen auto kunnen huren om zo de kleine stadjes en strandjes te bezoeken. Ook moet het allemaal niet ontzettend duur zijn dus ik weet niet of Santorini dan wel geschikt is?
We overwegen ook Skiathos, hier ben ik dan zelf 2 jaar geleden geweest en ben echt verliefd geworden op dit kleine eiland dus hier kan ik mijn weg wel vinden!
Zijn er nog andere mooie, kleinere, minder bekende eilandjes waar je toch wel redelijk uit de voeten kan zonder auto?
Ookami schreef:Aha geweldig, een topic over Griekenland! Ik heb Vorige week besloten naar Kos te gaan en ik vlieg maandag. Op Kos ga ik drie weken vrijwilligerswerk doen voor een organisatie die de vluchtelingen opvangt en helpt. Voor ik dan naar huis terug kom blijf ik vier nachten kn Athene. Ik ga dit topic dus eens uitpluizen op zoek naar tips
Ookami schreef:Aha geweldig, een topic over Griekenland! Ik heb Vorige week besloten naar Kos te gaan en ik vlieg maandag. Op Kos ga ik drie weken vrijwilligerswerk doen voor een organisatie die de vluchtelingen opvangt en helpt. Voor ik dan naar huis terug kom blijf ik vier nachten kn Athene. Ik ga dit topic dus eens uitpluizen op zoek naar tips