Wij vliegen ook naar en vanaf Anchorage bedacht ik me toen
Gelukkig zijn de banden met Rusland nu een stuk verbeterd. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig zijn de banden met Rusland nu een stuk verbeterd. 
) Toen kneep ik m ook wel ff hoor!
. Wij gaan over een week naar Canada (Calgary) en gaan zo snel mogelijk naar het zuiden gaan daar de grens over en rijden door naar Yellowstone NP. Waar we 2 weken zullen blijven..... of misschien wel 3 als we het mooi en leuk vinden.
. 
EvaC schreef:Gaaf! Wat voor rondje ga je maken?
Begin & einde = L.A. (iig een aantal filmstudio`s & the Pacificen Highway), verder willen we San Francisco, Las Vegas, Yellowstone of Death Valley & the Grand Canyon (liefst met minimaal één overnachting & helikoptervlucht) bezoeken. Nog niet zo vastomlijnd dus, maar dat gaan we nog wat invullen 
yarrah schreef:Uums leuk dat je ook naar de USA gaat. Wij gaan over een week naar Canada (Calgary) en gaan zo snel mogelijk naar het zuiden gaan daar de grens over en rijden door naar Yellowstone NP. Waar we 2 weken zullen blijven..... of misschien wel 3 als we het mooi en leuk vinden.
Ons doel is zoveel mogelijk wolven en beren zien en heel, heel veel wandelen.
Michael1104 schreef:alaska lijkt me ook super om heen te gaan, geweldige natuur.
yellowstone vond ik echt veruit het mooiste wat ik in Amerika gezien heb, wij waren er half juni en dat was een perfecte tijd, net voor de grote vakanties.
Ongelooflijk zoiets moois.
)
keer geweest
) . Hopelijk hebben we er nu ook weer tijd voor en hopen dan naar " The ptarmigan tunnel " te wandelen of een stuk van de highline trail (vlakbij hidden lake
) maar we denken dat we daarvoor te vroeg zijn er is nog heel veel sneeuw. Naja, we zien wel we komen er vast weer.
. Wel luxe hoor.
.
En Grand Canyon natuurlijk. Ongelooflijk hoe wijds dat is. 
super handig!
Treinen tussen de steden wordt alleen niet zo ontzettend vaak gebruikt in Amerika, er zijn er meer die de bus of het vliegtuig nemen (omdat binnenlandse vluchten spotgoedkoop zijn). Veel mensen nemen de bus (www.greyhound.com of een andere).
Ik ga immers alleen als jong meisje
Ik heb vliegen als optie maar vind vliegen niet leuk
Ik ga liever met de trein, dan zie ik meer en is ook comfortabeler
denk dat dat dan niet echt een probleem is.
Het is de bedoeling dat ik naar Colorado Springs ga, mustangs ga kijken, Pikes Peek en dan weer terug naar Wichita en de volgende dag naar Nederland
word een hoop vliegen achter elkaar
.Citaat:Vooruitbetaling :
Zodra u geboekt heeft, wordt 100% van de prijs van de eerste nacht in rekening gebracht. Dit bedrag kan worden gerestitueerd.Op de dag van aankomst wordt een vast bedrag van USD 200 per kamer in rekening gebracht. Dit bedrag kan worden gerestitueerd.