Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AngelofLove schreef:Jippie, wij gaan morgen, van het weekend voorspellen ze aardig weer dus heb er helemaal zin inWij tanken sowieso in België omdat we een tankpas van het werk hebben en we wonen in België, als we hem voor de grensovergang België - Frankrijk volgooien dan kunnen we ruim op en neer naar Disney. Bij terugkomst weer bij dezelfde grensovergang tanken en we reizen gratis, hihihi. Alleen de tol betalen we dan zelf, scheelt een hoop dus.
AngelofLove schreef:Keet, dat vinden ze idd goed, wij betalen maandelijks een premie om ook privekilometers te mogen rijden, maar dit is zo weinig dat de kosten van verzekering/diesel/en nieuwe auto met onderhoud niet opwegen tegen het rijden in een eigen auto. Vooral niet met de kilometers die wij rijden. Ze wisten van te voren al hoeveel kilometers wij rijden op jaarbasis en zijn ermee akkoord gegaan, ik vind het dus geen diefstal. Daarbij werkt het in België ook heel anders als in Nederland om een auto via het werk te rijden. Er rijden er hier veel met auto's van het werk.
xxLady schreef:Aaah ik ben er 2 jaar geleden geweest, we waren op vakantie vlakbij Parijs, een uurtje rijden van Disneyland af.
Ben er maar 1 dag geweest en daarvoor is het veel te klein.We waren een halfuur voor officiele openingstijd al binnen en toen stond er voor een saaie treintjesachtbaan (die niet over de kop ging) al een halfuur wachtrij, en toen we daar uitkwamen was de wachtrij al veranderd in 50 minuten..
In Disneyland zijn 2 parken, ik weet niet precies hoe ze heten, dat ene is iets met moviepark ofzo?
Wij zijn in die andere geweest. (dat park waar je ook die parade etc hebt..)
Er was 1 achtbaan die helemaal geweldig was, weet niet precies meer hoe die heet, volgens mij iets van space mountain mission 2 ofzo, dan werd je ineens weggeschoten!
Achteraf bleek volgens mij dat het andere park leuker was, met meer achtbanen enzo, dat hoorden wij van vakantievrienden etc. Maar we hebben wel een leuke dag beleefd!
Het is alleen superduur.... Maar mn ouders hadden het er voor over, normaal gaan we nooit naar zulke dure dingen en volgensmij konden we via het vakantiepark ook nog klein beetje korting krijgen?
Het was echt geweldig! Zou zo nog een keer willen, en dan een heel weekend in beide parken!