Ik ben gister om 11 uur thuis gekomen. He-le-maal kapot! Vanmorgen weer om 8 uur werken tot 5 Is niet bevallen! haha
Disneyland was echt geweldig! Ik vond het zo ontzettend mooi en zo ontzettend veel mooie details in absoluut alles! Ik heb als een gek achter al die poppen aangerend. mijn vriend was het moe en hij heeft mij toen zelf 't foto toestel gegeven haha! Ik sta op de foto met Mickey, Pluto, Woody, Mini en Buzz. opzich niet zoveel want de eerste 4 stonden bij elkaar!
Ik denk dat ik Animagiqe het mooist vond! en die achtbaan met die schildpad (naam kwijt ) vond ik echt super! en peterpans dingetje! en POTC! Ik vond het zooo gaaf! haha! Ik denk dat ik mijn foto's vanavond of morgen krijg. Dan zal ik ze met jullie delen!
IK WILDE MET HEM OP DE FOTO :'( We konden hem niet vinden! Wel echt super tof dat jullie hem wel konden vinden!
_Marjon_
Geplaatst: 08-05-10 18:53
Haha het new generation festival, jaaa!!
Zo lopen dus idd Remi en Emile in het park. The incredibles, Sully staat in de studios. En voor Tiana en Naveen staat ook een enorme rij (Voor de foto, net als bij mickey mouse ) Verder Lilo en Stitch (was al), maar nu ook Angel, de roze Stitch zeg maar. Verder overal natuurlijk het New Generation logo enzo. Niet storend iig... Dat vond ik vorig jaar bij Mickey's magische jaar wel..
En de 'showtime spectacular' show is heel erg leuk .
Emile staat op het treintje dat door de mainstreet rijd, samen met Remi. Als ze voor het kasteel zijn stappen ze af voor handtekeningen en foto's, vandaar dat ik wel deze kans had.
Laatst bijgewerkt door _Marjon_ op 08-05-10 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Aaaaa wat een leuke foto's meer meer meer hahaha. Maar wat die naveen ziet er nog wel goed uit want ik bond hem eigenlijk, toen wij waren best lelijk. Net als de jurk van prinses tiana.
Ik vond/vind die jurk echt lelijk Want bij haar boezem is die echt veelste groot, haha. Maar misschien hadden ze bij jou andere jurken omdat het kouder was, misschien?
Vannacht om 3 uur vertrekken we met - ik geloof - 400 man van de studentenvereniging richting Disney! Het is voor 1 dagje en alleen het hoofdpark, dus het wordt een lekkere hectische dag
Haha klopt! De vereniging bestaat 95 jaar, dus we hebben 2 weken lang lustrum. Daarvan gaan we ook 1 dag met een deel naar Disney, dat kan ik natuurlijk niet missen!
Leuke foto's weer marjon. Die laatste is erg grappig.
take_one
Geplaatst: 10-05-10 11:24
Joehoe!
Sorry dat ik zomaar binnenval maar m'n vriend wil Donderdag naar Disneyland gaan.. en ik heb geen idee of het wel leuk is voor mensen die niet graag in achtbanen willen. Ben echt een bange poeperd... ben er jaren geleden wel geweest maar toen was ik nog vrij klein. Iemand die mij kan helpen???