Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuk dat je weer volgt. Ja het is superspannend! Dank voor mijn verjaardag, op 60+ is het niet erg als mensen het vergeten hoor
vopo914 schreef:Hahaha..ik zal beter opletten
Hoop ook zo dat je een geweldig paardje vindt...
)
balance schreef:Wat een prijzen![]()
Maar wel fijn dat ze het wilde toelichten.
senna21 schreef:Als de rijkunstige opvoeding van het gemiddelde Franse paard zo minimaal is, zou de 3,5 jarige Comtoise die je op je lijstje had toch nog een optie kunnen zijn.
Dan is er iig weinig aan verprutst (hoop je)
Maar anderszijds, wel 'veel kilo's' om richting/(op)voeding aan te geven.
Sintara schreef:Ik vind persoonlijk je eisen ook best wel streng, maar hee je mag natuurlijk zoeken wat je wilt![]()
Ben zo benieuwd waar je mee thuiskomt
Sintara schreef:Het is het belangrijkste dat je thuiskomt met een paard waar je blij mee bent![]()
Maar tenzij je een fiets koopt blijf je, vrees ik, toch altijd op zijn minst een beetje africhten haha
hetzelfde aan de hand trouwens. Sintara schreef:Ja precies, de manier hoe ze reageren maakt het verschil. En Maddy bijvoorbeeld kun je heel licht sturen, zolang ze met haar koppie bij je is en je ook met je zit niet in de weg zit.
Als zij mentaal al het hele graanveld leeg eet is de telefoonverbinding weghetzelfde aan de hand trouwens.
Dat vond mijn vriend heel lastig in het begin en voor mij zo vanzelfsprekend dat ik het probleem nooit had meegemaakt voordat hij op buitenrit ging.
En schrikken doet ze ook soms, maar ik twijfel of een zak aardappelen zou vallen bij een schrikreactie van haar...
Dus ja ik vind haar echt een beginnerspaardje, maar het is toch nog steeds wel een dier en groot en sterk ook. Ik moet haar veel meer corrigeren dan mel. Tja
Sintara schreef:Ja klopt, mel voedt Maddy ook echt nog op. Heel vaak doet ze zo van hee wat doe je, dat mag niet hoor van onze baastoppunt is dat ze soms onder het raam van mijn werk gaat roepen om Maddy te verklikken
wel handig
het zijn echt kleine kinderen afentoe!
Marilu schreef:Ah, dat is leuk nieuws, in verband met die 'Coach en Rose'![]()
Loulou gaat het dan misschien wel worden ...
De looks heeft hij dan in ieder geval al mee ! Als hij dan ook nog prettig aanvoelt bij het rijden, dan hebben we een winnaar, denk ik![]()
Toi toi ! Hopelijk is het de perfecte match
Tinka schreef:Dat klinkt wel heel goed, hopelijk is ie in het echt ook heel leuk.