Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Mijn papa voelt zich ietsje beter weer gelukkig en klinkt ook veel beter, ook is zijn nierwaarde ietsje minder beroerd, en de andere waardes zijn op een na weer waar ze moeten zijnmaar ook houdt hij vocht vast nu en gaat eten en drinken moeizaam omdat zijn maag niet heel veel binnen wil krijgen. Dat is nu nog best een probleem
Een wisselend beeld dus helaasmaar op zich gaat het omhoog
en zijn ze nu aan het kijken wanneer hij stabiel genoeg is om naar huis te kunnen met veel mitsen en maren en extra hulp comtrole enz. Voor nu is dat nog lang niet aan de orde maar ze beginnen daar voorzichtig aan te denken. Dat is al een heel stuk meer dan ze vrijdag avond gedacht hadden
Maar dan is goed mogelijk dat ik een tijdje daar moet bijspringen kwa koken en extra ondersteuning zodat hij het weer ok op de rit heeft. Zal even aanpassen zijn maar dat is ook wel weer op de een of andere manier te regelen.
Ikzelf tsja mijn vanmorgen bezorgde laminaatheeft me ook meteen vleugellam gemaakt
en me/ons een ochtendje medisch bezoek opgeleverd. Het eerste pak daarvan schoot een stuk plastic los terwijl gv hem overpakte van de bezorger. Helaas ondersteunde ik het pak ook zodat het net iets makkelijker de bus inging. Het pak schuift kantelt en plet mijn linker wijsvinger tussen de scherpe rand van het pak en de zijkant van mijn busdeur.
![]()
Er zei iets knak, meteen blauw dik open en heel erg pijnlijk. De huisarts vertrouwde het niet, na heel veel extra fotos want er leek wat te zien is het voor nu voordeel van de twijfel geven en toch geen scheurtje, maar als de zwelling weg is kan dat mogelijk alsnog en moet ik alsnog terug komen. Nu dus een onbruikbare erg pijnlijke linker wijsvinger die als een dik kleurrijk stokje recht naar voren steekt en mag ik de komende paar dagen zeker geen auto rijden.![]()
Kortom echt een heel toffe planning, ze hadden ook gewoon kunnen melden dat ik even niet in Frankrijk mag zijn ipv al deze hierhoudende situaties,dan had ik ook wel geluisterd.