Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Fiskardo is trouwens wel enorm toeristisch geworden, dat vond ik wel een tegenvaller. Je kunt door de jachten de gekleurde huizen niet eens meer zien. Wanneer was jij er voor het laatst, Natasja en was het toen ook al zo erg? We hebben dan wel weer genoten van alle aanlegperikelenen ook besloten dat het definitief echt niets voor ons is. Wij zijn teveel luxebeestjes.
Fitzroy schreef:Nu had een boot zijn anker in het touw van een anker van een ander jacht gekregen. De havenmeester moest er met rubberbootje aan te pas komen om een en ander te bevrijden.
Assos is idd ook leuk, daar lagen van de week niet heel veel jachten. Hebben jullie nog een extra bootje bij je om aan wal te komen als er geen ligplaatsen meer zijn aan de kade ? En hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk: first come first serve of kun je ligplaatsen van tevoren reserveren?
manzano schreef:x_spekkie_x schreef:Mijn rondreis Griekenland gaat helaas niet door, maar ik ga volgende week wel een weekje naar Lesbos (Molyvos)![]()
Hebben jullie nog tips voor leuke dingen om te doen en voor lekkere restaurantjes?
Restaurant Tropicana. Ligt niet in de haven, maar wat verder naar boven op een pleintje. Terras onder een enorme boom (Plataan?).
MarvanTom schreef:Ik ben een beetje op...
Lang verhaal, zeg maar.
En we zoeken 1 weekje weg in 1e week van oktober.
En we blijven toch plakken bij Griekenland...
Heeft iemand een goed plekje als aanrader voor die periode?
Waar het warm is?
Gewoon een appartement, kleinschalig en 1 must: zee dichtbij.
Graag zonder vluchtelingen.
Dat laatste klinkt cru, maar wil gewoon ff helemaal niks.
Heb dat nodig.