Ikke wil ook... mét dat statiefding of de cam gewoon bovenop een skistok plakken Die megagadget.nl is een hele slechte site trouwens voor koopverslaafden
Zo vanavond in Gerlos even een nieuw helmpje gekocht. Voel die crash wel aardig, dus even kijken hoe dat morgen gaat. Zal morgen even een foto maken van mn helmpje
Fee_
Geplaatst: 17-01-12 21:47
Ja dat zal best, Anne. Als je helm kapot is, heb je een flinke smakkerd gemaakt. Doe Gerlos de groeten van mij.
Wat weer een fantastische ski-dag in het Zillertal. Heeeeeeerlijk!!! Gewoon warm in de liften. Heerlijk kunnen skiën. Morgenochtend bijtijds op pad, we hebben weer een leuke route uitgestippeld.
Lekker weertje he Margriet! Met mij ging het wel vandaag, heb minder pijn als verwacht, alleen ademen doet pijn en nu heb ik er wel echt last van. Maar weer kijken wat een nacht slapen doet. Wel gewoon geskiet vandaag, beetje vallen laat me niet zomaar thuis, haha. Gelukkig wel met mn nieuwe helmpje, anders had ik t niet gedaan denk ik.
Mooi helmpje Anne!! Wij zijn vandaag via Filzstein naar de Kogelplatte gegaan, en toen helemaal naar beneden via de 8 of 9 en de 10. Heeeeeerlijk. Morgen gaan we vroeg op pad, en dan bij de sterrewacht daar de piste op, onderaan de gondel en dan via de 39 38 en 37, een hele lange rode afdaling maken. Hopelijk blijft het weer nog een beetje goed morgen. Als ik je nu tegekom herken ik je vast aan je helm. Op mijn fb heb ik een album aangemaakt van Konigsleiten, dus dan weet je precies hoe ik er hier uit zie.