Nog 10 dagen en dan zijn ik en vriendlief er ook voor mij 9 jaar geleden en mijn vriend is er nog nooit geweest dus extra leuk kan zich er ook geen voorstelling van maken hihi. We zitten in hotel Cheyenne en zijn er van 20 tot 22 dec. Is het slim om alvast restaurants te reserveren Ik ben 21 dec jarig en wil dan wel iets anders dan de mac hihi..m
Maar het is niet netjes van Arke ... Wat zeggen ze er over? Of heb je ze er niet mee geconfronteerd? Ik heb er wel zin in, nog 15 dagen hier ... we kunnen nu gaan aftellen met zijn alle die deze maand gaan
Seleentj
Geplaatst: 11-12-12 22:29
@ Jolliegirl wie weet!
Nog 9 dagen haha ben al aan het aftellen sinds ik geboekt heb.Nog net geen afstreepkalender gemaakt
Wij hebben eind oktober geboekt. Incl boekingskosten 240 euro pp 2 nachten en 3 dagen. We gaan wel met eigen vervoer. Even een tip wij komen uit dordrecht dus ong 3 kwartier van de grens en wii tanken in Belgie. Vorige week scheelde dat 40 cent per liter bij een onbemand tankstation,we hadden voor 50 E een volle tank ipv 80 euro. Hebben jullie nog tips voor stopplaatsen onderweg
Jemig...zo weinig geld?? Wij eind septembrr geboekt...dik 700 kwijt...met zn tweetjes...2 nachten en 3 dagen disney.. Via arke geboekt.
Malima
Geplaatst: 12-12-12 04:20
Wij zijn begin dec. Geweest voor 305 euro op santa fe met ontbijt. En wij waren met 2 volw en 2 kinderen (3 en 1) 4 dagen entree 3 nachten. Is de totaalprijs he! Hihi
Silence
Als je in de vakantie gaat of met kerst zelf of oud en nieuw zal het wel wat duurder zijn maar jolliegirl, dit is wel absurd hoog.... En ook nog eens zonder ontbijt, pffff...
O en een tip voor tanken in het buitenland! Hou er rekening mee dat ze 80-130 euro reserveren op je rekening en dit krijg je pas na 7-10 dagen terug! Dus zorg dat je genoeg op je rekening hebt staan... Verschil is nu 10 cent met Nederland dus dat valt mee!
Als ik op de Disney site zelf kijk is het inderdaad voor die datums die prijs... 745 euro.. Voor 77,80 euro minder had je in hotel cheyenne gezeten met ontbijt... Maarja is allemaal achteraf en heb je nu helemaal niks aan.
Als je maar gaat genieten! Is natuurlijk ook het weekend voor de vakantie dus duurder..
Jolliegirl
Geplaatst: 12-12-12 11:45
En dit was al mey VEERTIG procent korting..... We zitten wel precies voor de kerst het weekend...en de maandag.
Ik heb gewoon via de Disney site geboekt, zonder reisbureau er tussen en heb 245 euro per persoon betaald voor 3 nachten incl ontbijt en 4 dagen park in hotel Santa Fe. We zijn dan wel door de weekse dagen gegaan. Dat er prijs verschil is in bepaalde perioden weet iedereen, dat is ook een keuze die je zelf maakt natuurlijk. Maar dat het zoveel scheelt vind ik best absurd.