En ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Ik ben van plan om of in maart weer een maandje naar Calgary te gaan of kijken of ik een working holiday visum kan krijgen voor ergens in 2013 maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
Blacky94 schreef:Anthea schreef:Ik ben van plan om of in maart weer een maandje naar Calgary te gaan of kijken of ik een working holiday visum kan krijgen voor ergens in 2013 maar ik heb geen idee hoe dat werkt.
Voor wat je allemaal moet regelen voor je WHP heb ik veel gehad aan het Wereldwijzer forum. T is in het begin ff zoeken maar als je uiteindelijk het goede topic hebt staat er een heel lijstje met dingen die je moet regelen en links naar dingen die je moet invullen
Ik hoop in april ofzo te gaan op zo'n visum
Wat betreft school dacht ik laatst ergens gelezen te hebben bij DUO dat het wel mogelijk is om gewoon stufi te krijgen ookal studeer je in het buitenland...
http://education.kilroyworld.nl/univers ... /financien
vivian_ve schreef:Blacky94 schreef:Voor wat je allemaal moet regelen voor je WHP heb ik veel gehad aan het Wereldwijzer forum. T is in het begin ff zoeken maar als je uiteindelijk het goede topic hebt staat er een heel lijstje met dingen die je moet regelen en links naar dingen die je moet invullen
Ik hoop in april ofzo te gaan op zo'n visum
Wat betreft school dacht ik laatst ergens gelezen te hebben bij DUO dat het wel mogelijk is om gewoon stufi te krijgen ookal studeer je in het buitenland...
http://education.kilroyworld.nl/univers ... /financien
Klopt, maar dan moet er een onderzoek ingesteld worden naar je opleiding. Dat duurde bij mij vanaf oktober tot februari en werd toen afgewezen met wat onbenullige redenen. Het wordt binnenkort alleen nog maar strenger dus ik zou er als ik jou was niet vanuit gaan.
Kelly_ann schreef:Toch jammer dat het lastig is om je opleiding ergens abroad te doen, het is een hele mooie toevoeging aan je CV!
Vanaf volgende week zondag ga ik rondtrekken, eerst Banff, Jasper en dan hopelijk richting Vancouver! Mocht iemand het leuk vinden om wat af te spreken? lijkt me gezellig!
HippoLogic schreef:BIj de haven? Daar waar die cruiseschepen liggen? Volgens mij kun je daar iemand prima vinden namelijk. Verder ben ik ook niet bekend downtown