Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-24 10:59

Knie gaat ietsje beter maar te weinig rust gehad. Vandaag staat er echt niks op de planning. Behalve de mannen erin laten en uitzwaaien :+ .

Met zijn tweeen een keer eerder zo lang. Maar nu alleen (met of zonder hond) de eerste keer, zeker omdat ik echt maar 23 uur in Nederland ben geweest sinds eerste kerstdag. Eerst vakantie en hier aan de slag. Gv afgooien en weer omgekeerd toen.

Het zal even raar zijn daar weer even te zijn. Ik moet ergens weer even een rust punt in gaan bouwen. Ik merk dat ik langzaam toe ben aan even niks hoeven en geen tijdsdruk. Ik doe het niet zo best op iedere dag iets moeten. Dan kom ik mezelf fysiek echt keihard tegen uiteindelijk. Dat komt vanzelf wel weer vandaar vandaag even niks doen en misschien morgen ook niet.

Ik moet wel weer een volgende lading hout gaan neergooien in de schuur dit weekend maar wie weet doe ik dat zondag en morgen echt een dagje weinig doen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-24 20:13

Zet maar in streep in de plannen die ik hierboven neerzette.

Ik zit nu in Nederland en blijf daar nog even ga ik vanuit. ;( Ik ben vrijdag avond/nacht halsoverkop met een afschuwelijke rit naar Nederland gereden. %) Ruim 8 uur stress en angst en afgesloten snelwegen. |(

Mijn papa moest accuut naar het ziekenhuis en het enige dat ik wist was, erg ziek, geen reanimatie en hij wilde zelf niet meer naar de ic, en met die informatie heb ik dus dat hele eind gereden. In frankrijk alle snelwegen geblokkeerd dus dat was 200 km binnendoor rijden. Gelukkig deels doorgeloodst door iemand die de dag erop op visite zou komen. Zij had de juiste informatie over de mogelijk beste route en soms luisterend oor om me wat goed bij de les te houden

Gelukkig was gv in het ziekenhuis erbij en heb ik nog kunnen beeldbellen met mijn papa. Maar wat een afschuwelijke rit. Niet wetende wat er aan de hand was en of ik op tijd zou zijn. Halverwege kwam de info accuut nierfalen en hij slaapt nu diep. Dat maakte de reis niet echt prettiger, in nederland ook nog een snelweg dicht waardoor ik nog verder moest omrijden en even na half 3 kwam ik bij het ziekenhuis.

De stand nu, goddank zijn er waardes wel verbeterd en voelt hij zich op zich ok, goed gehumeurd, goede eetlust en verder op zijn nierwaardes is alles in orde. maar verder tjsa geen enkel idee of er nog iets verder verbeterd en naar huis mag of dat het rap verslechterd |( afwachten meer kunnen we niet doen want meer dan medicatie erinstoppen en duimen dat die doen wat ze moeten doen,

Tot overmaat van ramp reed iemand gisteravond de bestuurdersspiegel van de camper aan gort. Morgen de verzekering bericht geven en hopen dat hij snel gereparareerd kan worden,

Na het telefoontje nog de electricien kunnen bereiken, die heeft alles opzij gezet en in de auto gesprongen om de huissleutel in ontvangst te nemen zodat hij verder kan met het werk. Ik kreeg nog een grote knuffel en een veilige reis en beterschap voor mijn papa.

En nu ja we zitten hier gewoon ellendig te weten en te duimen, niet echt te slapen. En ons verbijten, heel hard duimen, emotionele gesprekken en een hoop geregel. |(

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:17

Ach Karuna veel sterkte. Hoop dat het toch beter gaat met je vader. Wat een rollercoaster.
Knap dat het je is gelukt om zo naar Nederland te reizen.

prompter

Re: Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:21

Heel veel beterschap voor je vader, wat een schrik :(:) :(:)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-24 20:22

Het was echt verstand op 0, flinke pijnstilling erin, voldoende rust nemen onderweg hoewel ik liever in mijn vingers geknipt had en er meteen was geweest. En goddank het luisterende oor en de hulp op afstand onderweg <3 .

En het beeldbellen was echt zo fijn maar ook emotioneel om hem zo kwetsbaar en ellendig te zien liggen, |( zijn gehoorapparaten waren uit dus hij hoorde me niet. Gv heeft elk woord vertaald voor hem. Echt heftig

Ik heb bewust ieder uur even pauze genomen en kort de ogen dicht gedaan. En in die pauzes ook even mijn emoties losgelaten. Cd en radio aan en hard en vooral proberen tijdens het rijden nergens aan te denken behalve aan de weg en het verkeer.

Vooral de afgesloten snelwegen. Dat is echt zo vreselijk ;( je weet dat je dan veel langer onderweg bent en je kunt er niks tegen doen.

En dan gister avond die idioot met zijn opgefokte intimiderende gedrag. Het was zo raar en vreemd en een dusdanige klap dat ik er vanacht ook niet echt van geslapen heb.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:34

Karuna heel veel sterkte en beterschap voor je vader

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:35

Ach jeetje, wat enorm naar om te horen zeg. Heel veel sterkte. Hopelijk reageert je vader goed op de medicatie en knapt hij op. Wat een schrik zeg. In ieder geval fijn dat jij na de stressvolle rit veilig bent aangekomen.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:59

Bizarre rit en nacht.

Ben nog steeds superblij dat hij er nog was toen je aankwam, en er nog is. Ook hier nog even een :(:)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 21:02

Jeetje Karuna, wat een schrik!
Wat een heftige rit zul jij gehad hebben zeg

Sterkte en beterschap voor je paps

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 21:07

Sterkte hoor!

ChantalAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 21:43

Heel veel sterkte!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 21:56

Pittig Karuna. Ik duim voor je papa.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-24 22:23

Net nog even gebeld. Hij was tv aan het kijken en voelt zich best ok nog steeds, en goddank morgen zijn eigen nefroloog weer na een afdelingsverhuizing ipv een ..... van een zaalarts gisterochtend -:(- ik ben niet snel kwaad maar oef ik had hem wel wat kunnen aandoen. Ook gv was behoorlijk kwaad over de lompe botheid van de man die een geboortedatum ziet en dan meteen conclusies trekt zonder dat hij de patient kent. Gewoon bah. _-:(

Morgen vroeg bel ik weer en mogelijk ga ik dan na bezoek tijdelijk in zijn huis voor een of twee nachten steeds zolang hij in het ziekenhuis is. Dan is de afstand tot het ziekenhuis een tiende van de afstand dan nu. Voor mij wordt het dan bankslapen maar dat slaapt ook best weet ik uit ervaring.

Het was inderdaad een heftige rit en nacht, maar nogmaal heel veel dank daardoor heb ik het wel gehaald. :knuffel:

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 22:31

sterkte

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 23:33

Jeetje wat schrikken! Heel veel sterkte gewenst en wat fijn dat je nu in de buurt bent.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 23:47

Wat een schrik,sterkte gewenst!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 03:19

Jeetje wat een stresserige rotrit heb je dan zeg, en super rot dat die nieren zo dwarsliggen de laatste tijd.... hopelijk zijn die toch op te porren om nog een poosje hun best te gaan doen :(:)

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 04:31

Jeetje wat een ellende sterkte, en beterschap voor je vader.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 12:56

Oh joh :oo Heel veel sterkte, ik hoop dat je vader nog naar huis kan ~~~~~~~~~~~~~~

mytgard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 15:56

Ach meid wat een trubbel ;( wens je papa sterke van me...
Hou je taai :(:)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 19:26

Jeetje wat heftig! Hopelijk gaat het weer iets beter met je vader en kan hij in elk geval nog naar huis! Vreselijk om dan ineens zover weg te zitten en dan ook nog al die wegafsluitingen te hebben om naar hem toe te gaan. Heel veel sterkte, welke kant het ook op gaat met je zo geliefde pap, je bent er!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-24 19:53

Ik zit er nu al weer even. Veel gehaltes totaal van de leg en in isolatie verdenk.op noro of zoiets

Ik slaap vannacht in zijn huis en morgen vroeg weer bezoek. Maar vanavond spannende bloeduitslagen gewoon zo vreselijk ik voel me hulpeloos dat ik niks kan doen

De camper gaat morgen vroeg naar de reparateur dat moesten ook nog geregeld worden mijn leven zit nu in de bus ipv de camper en ik voel me naast hulpeloos ellendig ongerust en verdrietig ook nog ontheemd

Meer dan duimen en er zijn kan ik niet

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:01

karuna schreef:
Ik zit er nu al weer even. Veel gehaltes totaal van de leg en in isolatie verdenk.op noro of zoiets

Ik slaap vannacht in zijn huis en morgen vroeg weer bezoek. Maar vanavond spannende bloeduitslagen gewoon zo vreselijk ik voel me hulpeloos dat ik niks kan doen

De camper gaat morgen vroeg naar de reparateur dat moesten ook nog geregeld worden mijn leven zit nu in de bus ipv de camper en ik voel me naast hulpeloos ellendig ongerust en verdrietig ook nog ontheemd

Meer dan duimen en er zijn kan ik niet

Fijn dat je er bent voor je vader, sterkte hoor!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 07:11

Komop papsie, even doorpoten want je moet nog in de zon in Frankrijk! Y;(

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-24 10:20

Was gedaan inmiddels, nog even ontbijten en dan weer terug naar het ziekenhuis, alles bij elkaar een gemengde boodschap gister en vanmorgen. En ben ik er nog steeds niet gerust op :n