Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Die 10 graden was geen nachttemperatuur en geen voor- of nazomer. Het was overdag middenin juli haha!
Maar dat krijg je als je hier regenachtig weer hebt, dan hangen de wolken laag en dat maakt het frisjes.
Dat was overigens wel in de zomer van 2021, dat was niet echt een heel warm jaar in tegenstelling tot vorig jaar.
En ik hoef die hitte niet hoor! 25 graden is echt al warm zat. Hoger hoeft echt niet. Daarom wonen we ook op een berg
Tinka schreef:Hier was het vorig jaar zo warm dat alle groenten een voortijdige dood zijn gestorven. De totale oogst was 2 pompoenen en 1 tomaatje. Ik hoop dit jaar meer opbrengst te hebben.
Bij de Lidl heb je nu ook weer zaadjes, die zijn heel goedkoop.
JudithO schreef:Ik hoorde het inderdaad Tinka. Ik ga vrijdag boodschappen doen dus even tussen de schappen neuzen en sowieso nog even wat kweekbakken ophalen bij de Action. Want die zijn er ook weer
Ik doe in principe alles vanaf zaad, ik vind dat zo ontzettend leuk! Wel met mezelf de afspraak dat als iets niet opkomt ik het wel als plantje mag kopen, maar dat is tot nu toe nog niet nodig geweest.
We gaan het zien!
JudithO schreef:Ik hoorde het inderdaad Tinka. Ik ga vrijdag boodschappen doen dus even tussen de schappen neuzen en sowieso nog even wat kweekbakken ophalen bij de Action. Want die zijn er ook weer
Ik doe in principe alles vanaf zaad, ik vind dat zo ontzettend leuk! Wel met mezelf de afspraak dat als iets niet opkomt ik het wel als plantje mag kopen, maar dat is tot nu toe nog niet nodig geweest.
We gaan het zien!