USA 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 12:26

Je doet het inderdaad netjes, Renee!
FOG, bereid je maar voor :D Ik heb 5 maanden in Canada gezeten op uitwisseling en daarna 1 maand door Amerika gereisd en ik ben toen ook 7kg ofzo aangekomen... En die gaan er echt niet makkelijk weer af :+ Op de campus hadden we prachtige sportfacilitieiten maar heeeeeel duur ($200 voor één semester zumbalessen, $300 voor een gym abonnement, alleen zwemmen was gratis).

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 15:40

Het eten is hier veel ongezonder dan NL :') overal gooien ze boter overheen, veel kaas enzo. En wij nemen hier elke dag ijs ( :9 ) en zovoort. Nou eten we hier wss wel wat gezonder dan een gemiddeld amerikaans huishouden maar gezond is het nog steeds niet :') Het scheelt wss wel dat ik stallen uitmest (ongeveer 2 a 3 x per dag 12 stallen) en bijna elke dag rijd :P

Die campussen... dat klinkt trouwens nog best leuk!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 19:04

Uiteten is hier inderdaad veel ongezonder, maar op campus en thuis valt best mee. Ik ben in de 8 jaar dat ik hier nu woon gelukkig helemaal niet aangekomen.

Elke dag ijs lijkt me trouwens niet gezonder dan het gemiddelde Amerikaanse gezin ... onder mijn vrienden en collegas doet echt niemand dat. :))

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 19:09

Bij ons op de campus kon je ook een meal plan nemen, maar dat was ofwel ontzettend duur ofwel ontzettend ongezond (en niet lekker) :=

1234

Re: USA 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 19:51

Mijn moeder had 6 maanden in de USA gezeten als Au-pair, die is toen ook flink aangekomen, en dat ging er ook heel moeilijk af :') Ze was eerst vrij slank, daarna niet meer.

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 02:56

hoi allemaal,

vandaag was onze laatste dag in orlando, ga het wel weer missen zo leuk hier. morgen rijden we in 1 dag naar key west ( wordt een heeeeeleee lange dag) en maandag in de namiddag weer richting miami ik ben benieuwd hoe dat is...

hier wordt idd erg ongezond gegeten, en zie mensen dat ik denk hoe kan je het zover laten komen. net bij wal mart een jongen van ongeveer dezelfde leeftijd als mij maar ik ben denk 150 kilo lichter.
snap het echt niet hoor dat je het zover kan laten komen...

nu koffers inpakken en dan snel slapen, wekker gaat morgen om 5.00

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 04:09

Oei, jullie maken me bang :P bij m'n vorige tripje (een maand) kwam ik ook wel aan, maar goed, toen heb ik er helemaal niet op gelet. Mealplan is bij m'n housing op de campus inbegrepen, dus ik 'moet' wel.
Maar goed, desnoods eet ik elke dag salade :P. Ik moet en zal niet al te veel aankomen!
Gewoon in m'n achterhoofd houden dat ik als Europeaan ze wel eens zal laten zien hoe je normaal moet eten.. :+

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 05:19

Wij zitten nu in LA, morgen vertrekken we naar Yosemite national park, daarna naar San Francisco en dan zit de reis er weer op... Het eten hier valt wel wat tegen, ontbijten met muffins, bagels, worst. Diner burgers en pizza en wat mexicaans , t valt niet mee om gezond te eten.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:29

Haha ja dat eten in Amerika, dat is veel te lekker!! Ik moet wel lachen, in NY willen ze de hele grote bekers frisdrank gaan verbieden omdat de jeugd te dik wordt :Y) . Dat ze dan de porties eten dan ook maar de helft kleiner maken, dat zou ook schelen.

Vraagje, welk markt en shoppingmall kun je het beste naartoe gaan in LA?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:05

mag schreef:
Het eten hier valt wel wat tegen, ontbijten met muffins, bagels, worst. Diner burgers en pizza en wat mexicaans , t valt niet mee om gezond te eten.

:oo Meen je echt dat bagels als ontbijt je tegenvallen? Dat vind ik net het beste van het hele ontbijt :~
Burgers zijn zo ongezond niet, als ze zelf gemaakt zijn tenminste. Vaak is dat puur beef (rundsgehakt) en dat is net mager vlees. Maar ja, de frieten die ze erbij geven zijn natuurlijk niet gezond :Y)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:01

Als ik in NY ben hou ik het gewoon bij een beker yoghurt, croissantje en fruitsalade, ik kan namelijk niet tegen eieren en gebakken aardappelen(thuis niet). De aardbeien uit de VS zijn zo lekker :D

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:22

Aaah in NY kan je in die aziatische 'smiley' shops hele lekkere sandwiches krijgen met b.v tuna-salad dat wegen ze en het kost dan ongeveer 4 of 5 dollar. Inclusief halve gallon melk en heerlijk peuzelen op je hotel kamer.
Ik heb er nooit honger geleden.
Ontbijten met onbeperkt koffie kostte meestal zo'n 12 dollar.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:24

Ben wel heel benieuwd hoe de Hickory Cheeseburger van Hard Rock Cafe smaakt :+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 15:28

Ik meld me ook! Ik vertrek begin augustus voor 3 weken naar de westkust :):)

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 15:44

Ik hoef 's morgens ook geen gebakken eieren en aardappeltjes. Een keertje bij Ihop of Wendy's ontbijten hoort er wel een beetje bij, maar dan meer voor de pancakes. :D Als je goed zoekt kun je redelijk gezond ontbijten. In NY bijv bij Europa Cafe of Metro. Deze ketens heb ik buiten NY niet gezien maar misschien zijn ze er wel. Verder kun je belegde broodjes en halen bij de supermarkt. Moet wel zeggen dat dit aan de westkust moeilijker leek dan aan de oostkust en Florida.

Gaaf Marit, waar ga je precies naar toe?

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 16:43

Ik houd niet zo van die superzoete dingen. Subway vind ik ook wel goed, kun je zelf kiezen wat er op moet. Wat ik in New York ook heel lekker vond waren de verse smoothies die je op bijna iedere hoek van de straat kunt kopen :9

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 16:47

Wij kochten in NY vaak gewoon een heel stokbrood of een zak bagels. Maakten we dan 's morgens in ons hostel klaar, goed genoeg voor een ontbijt ;) Vaak namen we ook nog wat mee voor tussen de middag. Wij hebben helemaal niet zoveel gegeten daar.. Waren veel te druk met andere dingen.

Maar als je dan ergens ging eten.. ja.. dan werd je wel goed volgestopt! :9

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 16:55

Nadir schreef:
Ik hoef 's morgens ook geen gebakken eieren en aardappeltjes. Een keertje bij Ihop of Wendy's ontbijten hoort er wel een beetje bij, maar dan meer voor de pancakes. :D Als je goed zoekt kun je redelijk gezond ontbijten. In NY bijv bij Europa Cafe of Metro. Deze ketens heb ik buiten NY niet gezien maar misschien zijn ze er wel. Verder kun je belegde broodjes en halen bij de supermarkt. Moet wel zeggen dat dit aan de westkust moeilijker leek dan aan de oostkust en Florida.

Gaaf Marit, waar ga je precies naar toe?

We vliegen op San Fransisco, dan via de Pacific Highway naar Los Angeles, Tucson, Grand Canyon, Bryce Canyon, Las Vegas, Death Valley, Mammoth Lakes, Yosemite, en weer in San Fransisco :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:04

Frozen yoghurt is ook een goed en redelijk gezond alternatief voor een snack! En daar kan je ook altijd wel vers fruit bij krijgen :j

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 17:37

Dat is een hele mooie route Marit, leuk!
Heel veel plezier alvast!

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:45

Ik eet iedere ochtend nog gewoon m'n broodje met nutella chocolade pasta :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:29

Ik ben echt verzot op het Amerikaanse ontbijt. Heerlijk, eggs, pancakes, waffles en niet te vergeten hashed browns. Dat ik een kilo of wat aankom neem ik voor lief, die werk ik er later wel weer af. Maar al dat lekkere eten ga ik me niet ontzeggen op vakantie.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:31

Nadir schreef:
Dat is een hele mooie route Marit, leuk!
Heel veel plezier alvast!

Dankje :):) Ik kan nu al niet wachten om alle dingen van foto's in het echt te zien :D

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:42

Dat wordt echt mega cool Marit!! Wij gaan in September ongeveer dezelfde route doen :D . Ik kan niet wachten!! Samen met mijn beste.... Thelma & Louise ~~}> .

Ik ga me op vakantie ook niks ontzeggen, maar ben na 3 dagen zo volgevreten := ... dan doe ik het daarna wat rustiger aan. Meestal houden we het bij 2 maaltijden per dag en natuurlijk Starbucks tussendoor :D . Ik verheug me nu al zo op het eten!!
Cheesecake Factory, coconut shrimps van The Outback Steakhouse, brazilian steakhouse bij Texas De Brazil :~ :~ :~
In LA zitten we in het Hollywood Hills hotel en daar hebben we complimentary Wolfgang Puck koffie op de kamer :D .

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:57

Ik doe ook niet onder hoor, ik begin met yoghurt, croissantje en fruit. Dan tussen de middag een subway of BK, KFC of Mac en dan 's avonds denk ik een restaurantje opzoeken. Verder ga ik me ook absoluut niet inhouden op Starbucks niveau en ik sleep alle thee soorten mee naar Amsterdam ;)