Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

x_spekkie_x schreef:Onveilig? Ik verplaats mezelf net zo veilig in Rotterdam als in Londen. Natuurlijk wel gewoon je gezond boeren verstand gebruiken
Dominion Theatre ben ik geweest voor We Will Rock You. Zit letterlijk naast een metrostation en in dezelfde straat zitten ook een aantal restaurantjes. Grote zaal, prima stoelen en goed zicht.
.

Het duurt nog even, we gaan in januari 2014
Maar de combinatie van Londen, Shakespeare in een piepklein theater, mijn allerfavorietste acteur en een lang weekend op stap met een goede vriendin = een héle blije ik
Ryanair vind ik echt 's werelds meest gruwelijke site om iets te moeten boeken, bizar onklantvriendelijk.
Wie is je allerfavorietste acteur dan?
Berdien schreef:En als je weer helemaal opnieuw begint?
Mijn favo acteur is Tom Hiddleston. Hij heeft ook The Hollow Crown (Henry IV en V) gespeeld, ook van Shakespeare. Dat was zó indrukwekkend dat toen ik de kans kreeg om hem Shakespeare live in het te theater te zien, ik die aan heb gegrepen. Was niet makkelijk, het stuk wat 2 maanden draait was binnen een kwartier uitverkocht
Waarom wist ik dit niet! Ik wil ook! Vriendin van me heeft gisteren Andrew Scott in The Globe gezien, zag er ook super uit. Maar Tom live aan het werk zien en dan ook nog eens Shakespeare
You lucky dog
Maar het is gelukt
Zo enorm veel zin in
Shakespeare+Donmar+Tom+Londen =