


Sindsdien kijk ik altijd een keer extra of het een NS-trein is


Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ukje schreef:Werd gister opeens ook weer gecontroleerd, Na twee weken bijna niet. Kan die mensen soms wel schieten. Ik heb mijn ov altijd zo in mijn portemonnee zitten dat ik hem er niet hoef uit te toveren. Zijn er van die conducteurs die perse je kaart zelf vast willen houden. Had laatst ook een keer dat ik dubbel gecontroleerd werd.
Konstantine schreef:Vinden jullie het trouwens ook altijd zo KOUD in de trein? Als ik 's morgens instap (2e station) blazen die blazers nog warme lucht, maar daarna gaan ze koud blazen en zo halverwege heb ik het ZO koud dat ik van ellende m'n jas maar aantrek
Het is echt altijd zo, en dan zie je de hele reis geen conducteur dus kun je er nog niks van zeggen ook...
Jans schreef:Jup.. maar de makkelijke trajecten pakken ze vaak niet.. moeite doen is leuker. En vaak is er voorkeur voor de "echte" intercities.. op trajecten waar ze volle snelheid mogen.. waar ik vroegr woonde, Nieuwerkerk / Capelle, daar sprongen ze echt vaak. Daar mogen de treinen het hardste van Nederland..
Inoterry schreef:Heeft totaal geen zin om dat bij de conducteur te melden, wij kunnen er ook niks mee. De temperatuur in de trein is niet instelbaar namelijk. Beter is het om dergelijke klachten naar NS klantenservice te sturen. Als er daar genoeg klachten van reizigers binnen komen over de temperatuur in de trein word er wat aan gedaan.
NienSCHaap schreef:Ik houd me jas ook altijd aan, heb ook altijd 2/3 dikke tassen bij me en als ik dan ook met jas enzo aanmoet trekken en er iemand naast me zit enzo *wat een gedoe*
Maar ik heb dus zon vette winterjas en die kan ik gewoon aanhouden dus warm is het niet.
Overgens heb ik vorige keer pas echt gemerkt dat ze koude lucht blaasden maar toen stonden we als sardientjes in een blik.
Jans schreef:Simone, ze springen vaak buiten de spitstijden.. ik heb het vaak genoeg meegemaakt (ook als ik er niet langs hoefde, als ik bijvoorbeeld op kantoor zat) en reisde het traject best wel wat jaartjes