Jans schreef:Jup.. maar de makkelijke trajecten pakken ze vaak niet.. moeite doen is leuker. En vaak is er voorkeur voor de "echte" intercities.. op trajecten waar ze volle snelheid mogen.. waar ik vroegr woonde, Nieuwerkerk / Capelle, daar sprongen ze echt vaak. Daar mogen de treinen het hardste van Nederland..
ik ga dan nou niet élke dag met de trein maar wel bijna alle werkdagen en heb dit dus nog nooit gehad in de iets meer dan 2 jaar dat ik tussen rdam alex en utrecht reis.
Inoterry schreef:Heeft totaal geen zin om dat bij de conducteur te melden, wij kunnen er ook niks mee. De temperatuur in de trein is niet instelbaar namelijk. Beter is het om dergelijke klachten naar NS klantenservice te sturen. Als er daar genoeg klachten van reizigers binnen komen over de temperatuur in de trein word er wat aan gedaan.
huh wat raar joh dat slaat toch eigenlijk nergens op? Had laatst ook een hele tocht gewoon langs mn benen.
Maar hoe wordt dat dan ingesteld? Gewoon nou deze trein staat op 15 graden, klaar. Oh en als we eens een keer denken dat het winter wordt kijken we wel weer een keer