Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Eskimo schreef:Sundral, net even je stukje gelezen, maar wat heftig zeg! Ik snap dat je dan je droom achterna wilt gaan.. Canada is heel erg gaaf, ik hoop dat je het kan realiseren..!
Anthea, wat grappig, ik vond Calgary juist helemaal niks.. Terwijl ik mijn hart 3 jaar geleden verloren heb verloren aan Vancouver, BC.. Zo zie je maar weer, smaken verschillen
In Vancouver ben ik niet geweest, wie weet.. Alleen Kelowna, Salmon Arm and Sicamous. Vooral Kelowna vond ik zo boring, kaal..

), dus ik ga eens overstappen van blog
Ik heb goede ervaringen met www.gaatverweg.nl .

.
.
Bovendien is het al bijna oktober als ik ga.
!!
. Het gaf voor mij zelfs een extra motivatie om m'n studie zsm af te ronden
.
. 
Zo vreemd om dat te horen, ook wel een beetje beangstigend, onze hondjes reageren er meteen op, gekke Chihuahua's
, het is net alsof we in de wildernis wonen als we vanuit onze raam kijken, maar het is inderdaad ook wel een beetje eng.. De eerste keer dat we ze hoorde janken 's nachts, deden we alle ramen en duren maar dicht, ook al kunnen ze er niet bij, gewoon voor de zekerheid.. Ik weet nog dat ik hier net woonde en het Ravine park uit liep met m'n hondjes en er een kind he-le-maal geschrokken was, ik moest daar maar niet meer wandelen met de hondjes want er waren coyotes! Nu ben ik daar overdag niet bang voor, 's avonds weer wel, ga dan ook voor een miljoen dat bos niet in 's nachts!
) van onze Chihuahua's, dus die moet je niet in de war halen 
.
Maar zo heeft iedereen z'n eigen plekkie. Ik hou hier van de geweldige stad, de natuur erom heen, de oceaan en de bergen
. Hoe lang blijf je nog in Canada? Ben je van plan om hier nog helemaal heen te emigreren? Lijkt me moeilijk om weer weg te gaan als je daar je vriend hebt..