Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinka schreef:Er zal toch vast wel te praten zijn over de prijs, voor een goed tehuis? Hij klinkt wel heel leuk.
Prairy schreef:40km is niet veel maar genoeg om leuk te kunnen lopen. Ben erg benieuwd wat je er van vindt.
Er zit enorm veel verschil in Arabieren, sommigen vond ik fantastisch (half Arabier en half bwp, merrie) en kon ik alles mee maar er was er ook eentje die uiteindelijk ook hoogste niveau endurance heeft gelopen met mijn vriendin maar waar ik gewoon echt niks mee had, zat geen karakter in. De merrie daarentegen had karakter voor 3 maar toen we elkaar gevonden hadden was ze echt fantastisch te rijden.
Als hij op een halster hoofdstel te rijden is dan is hij iig goed opgevoed en ik verwacht ook wel leuk een beetje voorwaarts maar op verzoek zeg maar.
Sintara schreef:Spannend zo de pony zoektocht![]()
Wat ik me wel afvraag, waarom probeer je toch niet eens om die maag van Pris te genezen? Een kuur omeprazol kost je minder dan een nieuw paard en je weet wat je aan haar hebt.
Jet schreef:Hoe zag zijn rug er verder uit in het echt? Nog steeds zo hol met een scherpe schoft? Ik heb het idee dat het zadel wat te ver naar voren ligt en daardoor achterover helt, waardoor je te ver achterin komt te zitten. Dat zijn wel rem-factoren naar mijn idee. Dat hij zo lekker zit, komt ook wel door die bolle buik denk ik, die ervaring heb ik tenminste wel met meerdere paarden die dat model hebben.
Op naar de Arabier-kruising ( ?) morgen! Het klinkt best goed zo, hier ben ik ook wel weer benieuwd naar.
Monique1963 schreef:Yep van die dingen. Ik ga echt gewoon voor een zo ideaal mogelijke pony dit keer. Morgen het endurance-manegepaardje. Zit arabier in, prijs vind ik te hoog, 5000 euro, maar wie weet willen ze zakken.
hagelslag schreef:Monique1963 schreef:Yep van die dingen. Ik ga echt gewoon voor een zo ideaal mogelijke pony dit keer. Morgen het endurance-manegepaardje. Zit arabier in, prijs vind ik te hoog, 5000 euro, maar wie weet willen ze zakken.
Wij vinden het juist fijn als er iets aan arabierbloed in zit.
Maakt ze toch een stukje meer nadenkend(onze persoonlijke mening hea).
Maar succes met je zoektocht, vooral goed de tijd nemen

)