Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Sharani schreef:Zijn die er nu nog dan? Dacht dat het seizoen tot eind januari liep.
Ballard_L schreef:Sharani schreef:Zijn die er nu nog dan? Dacht dat het seizoen tot eind januari liep.
Volgens mij zijn er altijd wel orka's. Het gaat mij niet zozeer om de grote humpbackwhales, maar om de orka's, dus ik hoop ze nog te kunnen zien:)
Quera: ging jij met een grote of kleine boot? Wel heel gaaf om daar te wonen! Prachtig wij gaan toch maar naar Andenes, hopelijk hebben we geluk!
Sharani schreef:Hoop zeker dat je ze gaat zien! Ik vertrek woensdag naar Tromsø en zou het ook wel gaaf vinden om zo’n tocht te doen maar ging er vanuit dat het niet meer kon. Toch nog maar eens informeren .
Ballard_L schreef:Nope, de orka’s hebben zich dit jaar niet laten zien. De haring zit op dit moment meer noordelijk, dus erg jammer. Wel hebben we vandaag de safari gedaan in Andenes en hebben we 7 potvissen gezien. Hier kun je altijd walvissen spotten vanwege een diepe trog dichtbij de kust
Maris schreef:Ballard_L schreef:Nope, de orka’s hebben zich dit jaar niet laten zien. De haring zit op dit moment meer noordelijk, dus erg jammer. Wel hebben we vandaag de safari gedaan in Andenes en hebben we 7 potvissen gezien. Hier kun je altijd walvissen spotten vanwege een diepe trog dichtbij de kust
Jamer, maar potvissen zijn ook imponerend om te zien denk ik ?
Maris schreef:Ha,dank je wel voor die foto''s !
Waren jullie met een kleine of grote boot ? En wat moet ik me daarbij voorstellen eigenlijk ? Een rubberen boot tov een rondvaartboot ?????