Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) Als ik bij united airlines kijk kom is op 6500... Weet niet of het die Miles dan nog waard is..

Many schreef:Kilroy heeft idd echt een prima service, snel antwoord en altijd bereid om je te helpen!
Ik ben ook even naar vliegtickets aan het speuren, in augustus ga ik naar San Diego om daar een halfjaar te gaan studeren. De heenreis is geen probleem, maar ik zit met de terugreis: ik ga na mijn semester waarschijnlijk nog een aantal weken rondreizen met mijn ouders en ik weet dus nog niet wanneer ik dan terugga, en vanaf welk vliegveld. Ik wil eigenlijk wel een retour boeken, omdat dat wel zo voordelig heeft. Iemand hier ervaring mee?
Yasmine schreef:Debbie, je kan het beste eens rondkijken op http://travels.kilroyworld.nl/ of contact opnemen met hen. Voor studenten hebben zij uitstekende reizen en ik heb van anderen gehoord dat ze erg klantvriendelijk zijn. Ze stellen ook wereldtickets etc. op
Niet leuk!
)

Die tweede foto! Vrienden van mij zitten nog steeds in DC en die zeiden al dat er een tornado warning was. Maar dat is wel echt serieus, zeg
Hopelijk is het ergste voorbij! 
hoe is dat gebeurd? Hopelijk wel de dader gevonden? 
Ik had verwacht dat ik na een maand Amerika wel wat aangekomen zou zijn, maar godzijdank is dat niet het geval, terwijl ik nou niet echt gezond eet
(elke dag ijs, hotdogs etc
echt, ik heb een eetlust... logisch met een niet helemaal naar behoren functionerende schildklier maar toch
) Toen ik in Aruba was voor 2 weken was ik 8 kilo aangekomen, niet eens ongezond eten, maar dat was dan ook het moment dat het met mijn schildklier fout ging (nooit bewezen, maar is niet normaal, 8 kilo in 2 weken, en daarna vloog alles er aan... )

En sowieso hoop ik dat het lukt om te blijven sporten. ze hebben op Berkeley sowieso wel faciliteiten daarvoor, maar of dat te betalen enzo is, weet ik niet.
ik vind onweer hier in NL soms al zo heftig. Maar dan ga ik wel lekker uit het raam kijken, want ik vind het ook heel mooi.