Wintersport 2011/2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 23:31

Misschien zijn ze bezig met onderhoud ofzo, nja goed excuus dan maar om bokt af te sluiten :)

Succes Jasmijn ;)

Mitch_Beauty

Re: Wintersport 2011/2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 23:35

Haha dankje, jij ook!

Nog 2 weekjes en dan ga ik boarden met school in Neuss, eindelijk mijn eigen boardje uitproberen, ben benieuwd! :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 23:50

Nog een maandje maar!!! : *\o/* *\o/*

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:16

Dat liedje is echt erg haha.
Ik heb niet zoveel ervaring met apres ski, waar wij heen gaan is dat namelijk niet aanwezig. Maar toen ik in Solden 2e week kerstvakantie, wel wezen apres ski'en... blijkbaar loopt ik ernstig achter, want ik kende t liedje 'ich habe ein zwiebel auf mein kopf ich bin ein doner' niet eens. Blijkbaar was ik de enige :+ (hopelijk heb ik t goed geschreven)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:24

Ooooh ik kom nu is achter de tekst van dat liedje :+ Zat altijd van alles mee te zingen behalve het goede _O- danku :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:33

Hahaha nou graag gedaan!

Ik moet dit topic eigenlijk niet meer openen.... ik krijg er wintersport kriebels van, niet normaal meer... grrrr duurt nog te lang!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 01:12

Nog 942 uur, dan mag ik ook! :D :')

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 01:28

_/-\o_ _O-

Hihi inderdaad Maaike :')

Samenvatting af *\o/* welkom lief bedje <3

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:12

Anne, dan zitten we in dezelfde straat, maar wij zitten tegenover de Spar, bij Rent1600 boven. Ik ga op je letten. Ik heb een witte broek en een paars jack en een witte helm. Vandaag gaan wij bij Filzstein beginnen, maar wie weet......

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:31

Even een kort berichtje uit Serfaus! Ben nu ziek, maar verder is het genieten.. Dit is nu m'n 4e week hier en ben blij dat ik nog tot eind maart mag blijven. Nu 1 week skiles gegeven, 2 weken snowboard en deze week eigenlijk weer ski. Nog weinig poeder kunnen boarden (grrr...) omdat m'n been gehecht was.

Leuk om iedereens verhalen te lezen, mooi dat de vakanties goed zijn bevallen ondanks liften die dicht waren etc. Hier ook: 1 dag les gegeven met maar 2 liften open, 10 boarders achter me aan. Dat betekende dus veeeeeel oefeningen om de afdalingen zo lang mogelijk te rekken zodat je niet in de rij stond: kom maar op met de ollies, 180's, het switch rijden, kurze und lange radien met hochentlastung. Pfoe, arme kinders :P

Apres ski is en blijft fout maar leuk; i sing a lied fua di wordt inderdaad veel gedraaid.. verder Ai se eu te pego heel veel. Maar is ook een chill nummer.

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:54

Waarom moest je gehecht worden larissa? :(:) fijn dat je het zo erg naar je zin hebt daar! Ik zit er zelf over te denken om over 2 jaar snowboardleraar te worden, wat zijn jouw ervaringen met de opleiding en nu ter plekke? Is het een aanrader?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:01

Zo, vriendin en ik hebben gisteren besloten dat wij over ehh... 17 dagen weer lekker naar O'rijk vertrekken <3 !

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:10

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:53

Crazycat wat een heerlijke filmpjes zeg!
Ben jaloers!

Sterre heerlijk zeg!

Larissa waarom moest je worden gehecht? :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 15:44

Whaaaaaaa ik heb echt zin om te gaan. We kijken elke dag op weeronline maar het weer veranderd elke dag _O-

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:18

texelse schreef:
Anne, dan zitten we in dezelfde straat, maar wij zitten tegenover de Spar, bij Rent1600 boven. Ik ga op je letten. Ik heb een witte broek en een paars jack en een witte helm. Vandaag gaan wij bij Filzstein beginnen, maar wie weet......

Grote kans dat ik je gezien heb, wij hebben daar ook geskiet vandaag. Moeten eigenlijk even elkaar laten weten waar we zijn, dan kunnen we elkaar spotten ;)

Zo ik ga straks op helmenjacht. Heb een behoorlijke smak gemaakt vandaag en mn helm is total kaput, ben echt voluit op mn achterhoofd gevallen. Wist daarna ook even niet meer hoe of wat, en waar ik was, heel raar. Moesten nog een heel stuk naar het huisje skieen, dus dat duurde ook nog even. Niet relax met een kapotte helm op je hoofd die te los zit.

Dus, voor degene die zonder helm skiet (waarvan ik denk dat niemand dat hier doet, trouwens) zeker een helm kopen, je bent liever dat geld dan je hoofd kwijt ;) Ik wil niet eens weten wat er was gebeurd als ik nu geen helm op had.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:26

Oeps, beste smak geweest dus. Goed dat je een helm op had.... Mij hebben ze een keer buiten westen met de heli van de helling gehaald. Ook een halve doodsmak gemaakt. Landde met mijn hoofd vanuit een duikvlucht vol op een steen. Ik weet nog dat het gebeurde en dat mijn oren vreselijk begonnen te suizen en dat ik dacht "dat is helemaal fout" en toen ging het licht uit en via de anwb terug naar huis.... Sindsdien ski ik met eenhelm, en het bevalt best. Lekker warm. Thuis was ik de eerste en ik werd uitgelachen, maar voor we weg gingen waren er nog 2 die er eentje kochten.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:41

Ik vond een helm ook altijd stom, maar ski nu 3 jaar met en vind het eigenlijk heel erg fijn! Je ziet ook zoveel mensen met helm tegenwoordig, helemaal prima!
Blij Anneert dat je een helm op had zeg! Dat is wel je redding geweest dus!
Texelse, dat klinkt echt heel erg pijnlijk...

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:45

Laris is still alive@bokt :D

Jasmijn, leraar worden; doen! Ik hoor zoveel toffe verhalen, zowel over de opleiding als leraar zijn. Ik word ook zo vaak gepusht om n opleiding te gaan volgen omdat het zo gaaf is volgens vrienden. Het is dat ik lesgeven niet leuk vind om te doen, maar anders...

Weer heerlijke filmpje CC <3

Sterre ook weer sneeuw in de planning :D

Wow Anne wat een geluk! Zo zie je maar weer hoe verdomd handig die helmen zijn...

Hebben jullie buiten je helm nog meer bescherming om/aan?
Ik heb polsbeschermers in m'n handschoenen, zit er ook aan te denken om misschien een rugprotector te kopen...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:48

Met boarden heb ik polsprotectors en backprotector en een helm dan. Met skiën niks. Broertje en mijn achterneven vinden het altijd grappig om dan op mijn rug te meppen, zie je al die mensen in de wachtrij kijken :') Die weten niet dat er een protector op zit.

Helmen zie je steeds meer, een goed ding vind ik dat. Ook steeds meer ouderen die er een op zetten.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 17:10

Ja mijn ouders skien ook met helm. Mn moeder gaat zo traag als een slak, maar ze vindt het wel heel fijn. Je kunt ook net zo goed door een ander omver geskied worden (helemaal met haar snelheid). Mn pa crasht regelmatig dus wel fijn dat hij ook zo'n ding op heeft.
Mn broertje was overigens de 1e, maar dat mag ook wel met alle rare jumps die hij maakt is dat wel verstandig!

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:01

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:02

Haha bij ons is t ook begonnen bij mn broertje, omdat hij een snelheidsduiveltje is 'moest' ie van mn moeder een helmp op. Toen dacht mn moeder (technisch heeeel goed) oh dat lijkt me ook eigenlijk wel wat, inderdaad omdat er tegenwoordig steeds meer idioten op de pistes zijn. En ik vond t ook wel fijn vooral ivm de warmte (heb t aaaaltijd koud..). Alleen mn vader en vriendjelief hebben er nog geen, maar dat gaat vast ook wel snel gebeuren!

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:05

Ik heb een helm, polsbeschermers in handschoenen (wat zijn die moordend duur als je ze in een winkel daar koopt, 120 euro, maar ze waren toch echt wel nodig!) En ik heb kniebeschermers om omdat ik altijd blauwe knieen had... Is zo'n rugprotector niet heel beperkend in je beweging?

Ik ga het denk ik ook zeker wel doen! Heb al een vriend van me zus in een dag geleerd wat je normaal in eeen week leert (of dat nu aan mij lag of dat hij een natuurtalent is weet ik dan ook niet, het laatste waarschijnlijk :') ) vind het echt heerlijk! :D

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:09

Al moet ik trouwens wel zeggen dat het me erg handig lijkt zo'n rugprotecter! Ben een paar jaar geleden door een snowboardklasgenootje vol geraakt in mijn rug met zijn board, hij kon niet meer op tijd remmen...