Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janna538 schreef:Oehh Florida klinkt ook goed Vuurneon! Met wie ga je? En al een planning gemaakt?
Ik overweeg om na mijn semester; 16 december die kant op te gaan. Omdat in Florida dan wel het mooiste weer is in de USA. Zit alleen even met autoverhuur, want meestal is de minimum leeftijd 21 of 25 jaar? Ik ben namelijk nog maar 20.. Zouden er misschien lokale autoverhuurders zijn die daar minder streng mee zijn? Heb overigens al wel 2 jaar mijn rijbewijs, omdat dat ook vaak een eis is.
Ik wil wel heel graag, maar weet nog niet met wie! De meeste studenten gaan naar huis, hebben geen geld of hebben al andere plannen. Misschien komt een vriendin van mij voor 2 weekjes naar de US om samen met mij vakantie vieren! Dat zou wel geweldig zijn!![]()
Maar eerst met Thanksgiving New York & Washington DC
Lovely schreef:Je kunt altijd even naar de galley lopen bij de KLM daar hoef je niet eens om wat te drinken of eten te vragen dat staat er gewoon.Bij de KLM heb ik geen honger of dorst gehad en alleen op de terugweg gedurende de 'nacht' zat er een groot gat tussen de voerrondes, maar dat spreekt voor zich.
Yasmine schreef:Eautohuur is vaak nog goedkoper. Ik kijk altijd eerst wat USA Reisen aanbied en dan bel ik Eautohuur en die gaan daar vrijwel altijd onder zitten. Onder de 21 is het lastig ik hoorde dat http://www.rentawreck.com/index.html vanaf 18 jaar verhuurt maar heb niet op hun site gekeken.http://www.usareisen.de (heeft ook een Engelse variant waar ik nu niet op kan komen) is bij verre het goedkoopste voor autohuur.
Yasmine schreef:Ik had ook niet gezegd dat Rent a wreck goedkoper was maar volgens mij ligt hun leeftijdsgrens lagerRentawreck heb ik ook al naar gekeken, maar die hebben een $30/dag extra fee voor -25-jarigen. USAreisen is voor mij goedkoper vanwille de jonger dan 25 jaar. Ik zit nu aan €1400 voor een maand, wat volgens mij erg netjes is! We gaan met z'n vieren, dus dat komt neer op iets van een €350 pp. Voor hotels moeten we ook niets heel chique hebben, we zijn tevreden met fatsoenlijke motels en hostels.
Yasmine schreef:Weet iemand hoe veilig het is om als 21-jarige door het zuiden (Louisiana, Tennessee etc.) te reizen?
Mikkee schreef:Yasmine schreef:Weet iemand hoe veilig het is om als 21-jarige door het zuiden (Louisiana, Tennessee etc.) te reizen?
Zijn daar verder nog interessante steden en natuurparken zover jij weet?
Dat gedeelte hebben wij ook nog niet gehad en ik moet als TWH-eigenaar toch eigenlijk wel eens naar Tennessee![]()
Maar wat er verder in die regio interessant is? Geen idee nog...
Katja schreef:Lovely schreef:Je kunt altijd even naar de galley lopen bij de KLM daar hoef je niet eens om wat te drinken of eten te vragen dat staat er gewoon.Bij de KLM heb ik geen honger of dorst gehad en alleen op de terugweg gedurende de 'nacht' zat er een groot gat tussen de voerrondes, maar dat spreekt voor zich.